اسلحه‌ای که شان کانری فقید در اولین حضورش در نقش جیمز باند از آن استفاده کرده بود، در یک حراجی به قیمتی بالغ بر ۲۵۰ هزار دلار به فروش رفت.

شان کانری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، هالیوود ریپورتر نوشت برآورد شده بود این اسلحه که در فیلم «دکتر نو» از مجموعه جیمز باند استفاده شده بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار دلار به فروش برود اما در نهایت این یادگاری شان کانری که اخیرا در ۹۰ سالگی درگذشت به قیمت ۲۵۶ هزار دلار در حراجی جولین به فروش رفت.

بازیگر برنده اسکار ۳۱ اکتبر امسال درگذشت و بسیاری در سراسر جهان به درگذشت او واکنش نشان دادند. کانری به عقیده بسیاری همچنان موفق‌ترین بازیگر شخصیت جیمز باند است که در مجموع در هفت فیلم از این مجموعه اکشن و جاسوسی شامل «دکتر نو» (۱۹۶۲)، «از روسیه با عشق» (۱۹۶۳)، «پنجه طلایی» (۱۹۶۴)، «گلوله آتشین» (۱۹۶۵)، «تنها دوبار زندگی می‌کنی» (۱۹۶۷)، «الماس‌ها ابدی‌اند» (۱۹۷۱) و «هرگز دوباره نگو هرگز» (۱۹۸۳) به ایفای نقش پرداخت.

او سال ۱۹۸۸ برای بازی در فیلم «تسخیرناپذیران» ساخته بریان دی‌پالما موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و سه جایزه گلدن گلوب و دو جایزه بفتا را نیز در کنار بازی در فیلم‌هایی چون «انجمن نجیب‌زادگان عجیب»، «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی»، «قتل در قطار سریع‌السیر شرق»، «به نام رز»، «صخره»، «رابین هود» و... را در کارنامه هنری داشت.

کد خبر 570320

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha