هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۶ هزار تومان است.

دلار و سكه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۱۴۲هزار تومان، قیمت دلار ۲۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌ سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌ میلیون ۵۰۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم، ‌در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۶ هزار تومان، یورو ۳۱ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۱۴۰ تومان اعلام شده است.

هم‌اکنون قیمت فروش دلار در صرافی‌ها با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف ۱۰۰۰تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت فروش یورو نیز با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل معادل ۳۱ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

گفتنی است، با کاهش اختلاف قیمت ارز بازار آزاد و رسمی، بانک مرکزی ممنوعیت فروش ارز سهمیه‌ای را به هر کارت ملی برداشت؛ بنابراین صرافی‌ها به هر کارت ملی یک بار در سال ۲۲۰۰ دلار ارز سهمیه‌ای می‌فروشند. پیش از این با دستور بانک مرکزی فروش ارز سهمیه‌ای موقتاً در صرافی‌های بانکی متوقف شده بود.

کد خبر 570278

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha