مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
۰ نفر

سالن‌های باشگاه بدنسازی، مراکز بازی کودکان، مهد کودک‌ها و دیگر باشگاه‌ها می‌بایست با کفپوش گرانولی پوشیده شده باشند. مسلماً کفپوش باشگاه بدنسازی می‌بایست بسیار نرم و راحت باشد تا افراد در حین ورزش دچار آسیب نشوند، به همین منظور توصیه می‌شود که کف اماکن بازی کودکان و انواع باشگاه‌ها را با کفپوش گرانولی بپوشانید.

گرانول

اما آیا می‌دانید کفپوش گرانولی چیست و چه مزایایی دارد؟ اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که تصمیم به راه اندازی یک باشگاه بدنسازی حرفه‌ای را دارد، این مطلب را با دقت بخوانید؛ در ادامه متن ویژگی‌های کفپوش گرانولی بررسی خواهد شد.

کفپوش گرانولی چیست و چگونه تولید می‌شود؟

اگر بخواهید یک مدیر باشگاه موفق باشید علاوه بر خرید دستگاه‌های ورزشی مناسب می‌بایست به فضای باشگاه نیز توجه ویژه داشته باشید. اگرچه جذابیت طرح و رنگ دیوارها و فضای کلی باشگاه بر روحیه‌ی ورزشکاران تاثیر مستقیم دارد، اما اینکه کف سالن چگونه پوشیده شده باشد مسئله‌ی مهمتری است! استفاده از هر نوع موکت یا کفپوشی برای پوشاندن سطح زمین یک باشگاه به هیچ وجه کار درستس نیست؛ چراکه ممکن است کفپوش سفت و سخت باشید و در صورت برخورد افراد با سطح زمین، دست یا پایشان دچار آسیب دیدگی شود.

اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند که بهترین کفپوش را برای سالن باشگاه‌ها در نظر بگیرید که در حال حاضر یکی از بهترین نوع کفپوش مخصوص سالن‌های ورزشی کفپوش گرانولی است. به طور کلی به آن دسته از کفپوش‌ها که با دانه‌های گرانول ساخته می‌شوند، کفپوش پلاستیکی یا گرانولی گفته می‌شود. گرانول نوعی دانه‌ی ریز پلیمری است که از بازیافت ضایعات لاستیکی و پلاستیکی به وجود می‌آید. متخصصان حوزه تولید کفپوش با حرارات دادن به دانه‌های گرانول آن‌ها را که خاصیت ارتجاعی دارند به شکل کفپوش تولید می‌کنند تا به عنوان ضربه‌گیر مقاوم عمل کنند. 

برجسته‌ترین مزایای کفپوش گرانولی کدامند؟

به طور قطع هیچ فردی بدون اطمینان از مزیت‌ها و فائده‌ی کفپوش گرانولی نسبت به خرید آن رغبت پیدا نمی‌کند، به همین جهت برخی از مهم‌ترین مزایای این نوع از کفپوش ضربه گیر شرح داده می‌شود:

  • طول عمر و ماندگاری بالا
  • لاستیکی بودن و مقاوم در برابر ضربات
  • مقاوم در برابرتابش شدید نور خورشید و بارش برف و باران
  • مقرون به صرفه و کم هزینه
  • تنوع رنگی بالا
  • نرم و انعطاف پذیر بودن

همان‌طور که در مطالب فوق اشاره شد این نوع از کفپوش‌ها گزینه‌ی مناسبی برای فضاهای سرپوشیده یا سرباز شهربازی نیز می‌باشد، کفپوش گرانولی در برابر نور خورشید تغییر رنگ نداده و کاملاً قابل شستشو نیز هست. به همین سبب برای استفاده در اماکن مختلف ورزشی و سرگرمی مناسب خواهد بود. نکته مهم دیگر اینکه کفپوش گرانولی در ابعاد و اندازه‌ی مورد نیاز مشتری قابل تولید می‌باشد، همچنین سفارش دهنده می‌تواند رنگ دلخواه خود را نیز برای آن انتخاب کند.

با انواع کفپوش گرانولی آشنا شوید!

کفپوش‌های کاربردی گرانولی معمولاً در دو مدل تولید می‌شود که هریک دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد. شما می‌توانید بسته به فضای مکان مدنظر خود کفپوش گرانولی را در نوع رولی یا پازلی سفارش دهید، در هنگام خرید دقت کافی  را به خرج دهید:

  • کفپوش تاتامی پازلی:

همان‌طور که از نام این نوع کفپوش مشخص است، شکل ظاهری آن شبیه به پازل می‌باشد. مهم‌ترین مزیت کفپوش تاتامی پازلی آن است که به راحتی قابل نصب بوده و هر زمان که بخواهید می‌توانید آن‌ها را از هم جدا کرده و به جای دیگر منتقل کنید. معمولاً کفپوش‌های تاتامی پازلی به شکل قطعات مربعی شکل ساخته می‌شوند و بسیار نرم و راحت می‌باشند. آگاهی از لیست قیمت کفپوش تاتامی پازلی مهد کودک و مراکز بازی کودکان و... بسیار حائز اهمیت است، به خصوص اگر در تنوع رنگی سفارش داده شود. با انتخاب این نوع از کفپوش نه تنها کودکان آسیب جسمی نخواهند دید، بلکه رنگ‌های شاد آن برای کودکان جذابیت بصری نیز ایجاد می‌کند.

  • کفپوش گرانولی رولی:

نوع دوم از کفپوش گرانولی به صورت رولی تولید می‌شوند و برای مکان‌های با مساحت زیاد مناسب خواهد بود. کفپوش‌های رولی برش‌های زیادی ندارند و نصب آن‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود. جنس کفپوش‌های رولی از نوع پازلی کمی سخت‌تر بوده و از نظر قیمت کمی گران‌تر نیز می‌باشد.

با توجه به اینکه کفپوش‌های گرانولی در دو نوع مختلف تولید می‌شوند لیست قیمت کفپوش لاستیکی رولی نیز بر اساس نوع انتخابی، میزان سفارش بر اساس متر مربع و ضخامت آن تنظیم می‌شود. لازم است بدانید که سطح تمامی کفپوش‌های گرانولی صاف و یکدست است، اما پشت آن می‌تواند در دو مدل شانه تخم مرغی و صاف تولید شوند. بدیهی است که کفپوش‌هایی که به صورت شانه تخم مرغی ساخته می‌شوند ضخیم‌تر از نوع ساده آن است . بنابراین برای دریافت لیست قیمت کفپوش گرانولی می‌بایست سفارش خود را به صورت دقیق عنوان کنید. ذکر این نکته حائز اهمیت است که اگر لیست قیمت کفپوش پلاستیکی را مشاهده کنید، خواهید دانست که قیمت کفپوش‌های ورزشی بسیار ارزان است.

از کفپوش‌های گرانولی درست نگهداری کنید!

کفپوش گرانولی نیز مانند سایر انواع کفپوش می‌بایست تمیز شود، اما برای شستشوی آن به هیچ وجه از مواد شوینده‌ی اسیدی استفاده نکنید. افزون بر این استفاده از مواد جلا دهنده و رنگ نیز برای کفپوش‌های گرانولی ممنوع می‌باشد. در صورتی موارد مذکور را در نگهداری از کفپوش رعایت کنید، طول عمر بالایی خواهند داشت. از آنجا که وزن کفپوش‌های گرانولی زیاد است، بر روی زمین کاملاً ثابت خواهند ماند و در حین تمیزکاری از هم جدا نخواهند شد.

با توجه به توضیحات ارائه شده در مطالب فوق و پایین بودن هزینه‌ها ، اگر شما هم صاحب یک باشگاه بدن سازی هستید بدون توجه به لیست قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی و پرورش اندام برای خرید اقدام کنید. زیرا حفظ امنیت جانی و سلامتی ورزشکاران در یک باشگاه از مهم‌ترین اصول کاری به شمار می‌رود.

طریقه نصب کفپوش گرانولی چگونه است؟

زمانی که برای خرید کفپوش گرانولی اقدام می‌کنید، می‌بایست مساحت مکان و ابعاد را به تولید کننده انتقال دهید. سپس شرکت تولید کننده کفپوش را بنا به درخواست شما آماده می‌کند. چنانچه کفپوش پازلی انتخاب شما باشد، درست مثل قطعات پازل و بدون نیاز به چسب بر روی زمین نصب خواهد شد. در صورتی که کفپوش گرانولی را به صورت رولی سفارش داده باشید، به راحتی درست شبیه به برش موکت روی زمین پهن کرده و قسمت‌های اضافی را برش دهید. در نهایت برای شیک و تمیز ماندن گوشه‌های کفپوش را به زمین چسب بزنید.

باکیفیت‌ترین کفپوش گرانولی را از الوند پوش خریداری کنید!

به طور قطع شما برای اقدام به خرید نیاز دارید که لیست قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی را از یک منبع معتبر دریافت کنید، اما مسئله‌ی مهم‌تر از قیمت کیفیت کفپوش است. بنابراین اگر قصد خرید کفپوش گرانولی را دارید، بهتر است بهترین تولید کنندگان را انتخاب کنید. الوندپوش یکی از بهترین تولید کنندگان کفپوش‌های گرانولی است که برای اولین بار در سال ۸۸ کفپوش گرانولی را تولید و به بازار عرضه کرد. استقبال بی‌نظیر عموم مردم از این نوع کفپوش و کاربردهای ویژه آن موجب شد تا در مدتی کوتاه پیشرفت کند و محصولات تولیدی خود را به کشورهای سوریه، ترکیه، ارمنستان و آذربایجان نیز صادر کند.

شما مخاطبان عزیز با مراجعه به وبسایت رسمی الوند پوش می‌توانید از لیست قیمت کفپوش گرانولی مطلع شوید و با آگاهی کامل از لیست قیمت کفپوش باشگاه بدنسازی بهترین خرید را داشته باشید. کیفیت بالای تولیدات الوند پوش همواره توانسته است مشتریان خود را راضی نگاه دارد، بنابراین با اطمینان کامل از الوند پوش خرید کنید....

کد خبر 570244

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha