بازار سهام امروز شنبه ۱۵ آذرماه را در ابتدای معاملات کاهشی آغاز کرد و بیش از ۶ هزار واحد افت کرد اما پس از گذشت یکساعت وارد مسیر افزایشی شد و هم اکنون شاخص کل با ۱۰ هزار و ۶۷۷ واحد افزایش در محدوده یک میلیون و ۴۸۱ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۴ شاخص کل با ۱۰ هزار و ۶۷۷ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۸۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۳۲۳ واحد افزایش به رقم ۴۲۹ هزار و ۴۹۱ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۹۲۷ هزار و ۵۹۶ معامله به ارزش ۶۹ میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، گروه مپنا و معدنی و صنعتی چادرملو  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت تهران و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۲۲۵ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۶۹۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۵۳ هزار و ۵۱۹ معامله انجام داده‌اند که ۳۱ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال ارزش داشت.

پتروشیمی مارون، بانک دی، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین،  صنعتی مینو و مدیریت انرژی امید تابان هور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 570216

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha