نیمار پس از بازی با منچستریونایتد در صحبتی اعلام داشت که "آنچه بیشتر از همه می‌خواهم این است که دوباره با مسی بازی کنم.

نیمار

به گزارش همشهری آنلاین  نیمار پس از پیروزی با پاری سن ژرمن و به ثمر رساندن دو گل در مقابل منچستریونایتد خواستار همبازی شدن دوباره با لیونل مسی شد.

ستاره برزیلی دو گل زد تا PSG به پیروزی ۳-۱ در اولدترافورد دست یابد، نتیجه‌ای که آنها را در موقعیت قدرتمندی برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قرار می‌دهد.

نیمار با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو رکورد جهانی را در سال ۲۰۱۷ شکست و از بارسا به قهرمان فرانسه پیوست، تا بتواند از زیر سایه مسی در بارسلونا فرار کند.

  •  مثلث ترسناک بارسلونا

کاتالان‌ها در فصل ۱۵-۲۰۱۴ با سه مهاجم طراز اول جهان  نیمار، مسی و لوئیس سوارز سه گانه را به دست آوردند اما ادعا شده که مرد سابق سانتوس از نیوکمپ خارج شده تا بتواند شانس بیشتری برای کسب توپ طلا داشته باشد.

از آن زمان بارها اخباری منتشر شده که نیمار قصد دارد به  اسپانیا برگردد اما  وی به صراحت اعلام کرد  حداقل تا پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ در پاریس خواهد ماند.

در پنجره نقل و انتقالات قبلی مسی نتوانست از بارسا دور شود ولی با پایان یافتن قراردادش در جون آینده، هنوز مشخص نیست که آیا او سال آینده جدایی را انتخاب می‌کند یا خیر.

نیمار به نوبه خود چیزی غیر از اتحاد با هم تیمی قدیمی خود نمی‌خواهد و روز چهارشنبه به ESPN گفت: "آنچه بیشتر از همه می‌خواهم این است که دوباره با مسی بازی شوم "من می‌خواهم با او  در یک تیم بازی کنم. سال آینده، مطمئناً باید با هم بازی کنیم. "

دو گل نیمار به یونایتد او را در لیگ قهرمانان در دوران حرفه‌ای اش به ۳۸ گل رساند. از زمان اولین حضورش در سال ۲۰۱۳، فقط کریستیانو رونالدو (۷۹)، رابرت لواندوفسکی (۶۰) و مسی (۵۹) گل بیشتر از او ثبت کرده اند.

پیروزی تیم توماس توخل در برابر استانبول باشاکشهیر  در هفته پایانی این بازی ها تضمین  کننده صعود این تیم  به دور بعد خواهد بود.

کد خبر 569875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha