وینگر ایرانی برایتون به نظر جایی در تفکرات پاتر سرمربی این تیم ندارد و تلاش‌ علیرضا برای حضور ثابت در ترکیب این تیم همچنان بی ثمر است.

عليرضا جهانبخش

به گزارش همشهری آنلاین ماجرای جدایی علیرضا جهانبخش از برایتون درست مانند داشتن پیشنهاد سردار آزمون از لاتزیو و ناپولی گرفته تا آرسنال است. جهانبخش که با رقمی بالا از آلکمار به برایتون منتقل شده است تصور نمی‌کرد در این تیم انگلیسی به یک نیمکت‌نشین تبدیل شود. آقای گل سابق لیگ هلند در هر پنجره نقل و انتقالاتی شایعه بازگشتش به فوتبال هلند دوباره شنیده می‌شود. 

سایت ساسکس اسپورت انگلیس در این باره نوشت: «به دلیل اینکه جهانبخش کم در ترکیب برایتون قرار می‌گیرد شاید تیم را به مقصد جایی دیگر مثل آژاکس ترک کند. جهانبخش البته تصمیم دارد خود را در برایتون اثبات کند و به همین خاطر بزرگترین چالش خود را تجربه می‌کند. او در اردیویزی هلند آقای گل شده بود و می‌تواند دوباره با بازگشت به این لیگ به فرم خوبش برگردد.

این سایت همچنین خبر داد، تابستان ۲۰۲۰ زمانی که میانه جهانبخش با برایتون تیره شده بود، پیشنهادهایی از آیندهوون و آژاکس داشت.»

شاید بهتر باشد علیرضا جهانبخش یک بار برای همیشه دندان لق برایتون را بکند و راهی لیگ و تیمی شود که فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب ثابت خواهد داشت.  علیرضا پیش از شروع فصل لیگ برتر انگلیس مدعی شده بود از چند تیم هلندی و یک تیم قدیمی فوتبال آلمان پیشنهاد دارد. 

شاید اگر امروز زمان به عقب می‌گشت جهانبخش به پیشنهاد یکی از سه تیم مطرح فوتبال هلند و یا تیم آلمانی پاسخ مثبت می‌داد.  وینگر ایرانی برایتون جایی در تفکرات پاتر سرمربی این تیم ندارد و پاتر پیش از فصل هم اصرار بر فروش جهانبخش داشت. همین موضوع نشان می‌دهد که تلاش‌ علیرضا برای حضور ثابت در ترکیب این تیم همچنان بی‌ثمر است. 

روند پیشرفت علیرضا در ۲۷ سالگی متوقف شده است و او  زمان زیادی برای بازگشت به مسیر موفقیت در فوتبال اروپا ندارد. 

کد خبر 569684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha