فرمانده انتظامی کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ظفر هفت در سطح استان گفت: دستگیری ۸۵۰ مجرم و هنجارشکن و کشف ۱۶۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری از مهم‌ترین نتایج اجرای این طرح بود.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان»  اظهار داشت: این طرح با حضور رده‌های اجرایی انتظامی استان مانند پلیس مبارزه با موادمخدر، پلیس آگاهی، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس امنیت عمومی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان های استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این طرح ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان توانستند ۴۳ کیلوگرم انواع موادمخدر به همراه نزدیک به ۱۰ هزار عدد انواع قرص روانگردان کشف کنند.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری ۲۵۰ معتاد متجاهر و ۱۰۰ نفر قاچاقچی و خرده فروش خبر داد و گفت: در همین راستا ۲۶ واحد مسکونی و صنفی محل تهیه و توزیع مواد مخدر نیز پلمب شد.

کشف ۳۶۰ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کشف حدود ۳۶۰ فقره سرقت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: ۴۳ فقره از این تعداد مربوط به سرقت خودرو و ۳۶ فقره نیز مربوط به سرقت منزل می‌شود.

وی همچنین با اشاره به دستگیری ۲۰۵ سارق و سه مالخر و ۲۷ نفر از متهمان فراری، یادآوری کرد: با تلاش کاراگاهان ۲ فقره قتل نیز کشف و چهار فرد قاتل نیز دستگیر شدند.

کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق

سردار جاویدان در بخش دیگری از سخنانش به کشف ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی اشاره و اظهار داشت: عمده لوازم کشف شده شامل لوازم خانگی، پوشاک و اقلام خوراکی بوده است.

وی یادآوری کرد: در همین زمینه ۱۱ قاچاقچی نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف ۱۶۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری

رییس پلیس استان کرمانشاه در ادامه به گوشه ای از اقدامات ماموران پلیس امنیت عمومی نیز اشاره کرد و گفت: کشف ۱۶۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۳۳ قبضه سلاح سرد از جمله آنهاست.

وی همچنین با اشاره به دستگیری ۵۱ نفر از اراذل و اوباش معروف، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی در طرح ظفر هفت حدود هزار و ۶۰۰ مورد تذکر لسانی در خصوص آلودگی صوتی، بدپوششی و مزاحمت خیابانی ارایه کردند که در نهایت منجر به اخذ تعهد از ۳۰۰ نفر این افراد و ارجاع پرونده ۳۰ نفر به دستگاه قضایی شد.

کد خبر 569625

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha