مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی ملکشاهی از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و اعتراف به ۲۹ فقره سرقت در این شهرستان استان ایلام خبر داد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ بهزاد ولیان گفت: در پی وقوع و افزایش سرقت اماکن خصوصی در حوزه شهرستان ملکشاهی، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اقدامات شبانه‌روزی در سطح حوزه، موفق به شناسایی رد پای یکی از سارقان شدند.

وی افزود: پس از شناسایی سارق و مخفیگاهش، اقدامات قانونی برای دستگیری متهم آغاز و او در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد. متهم که پس از دلالت به آگاهی و با استفاده از شیوه و شگردهای پلیسی، لب به اعتراف گشوده و به ۲۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی و داخل خودرو در شهرستان ملکشاهی اعتراف کرد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان مرکزی شد.

فرمانده انتظامی ملکشاهی با بیان این‌که بهترین همکاران پلیس شهروندان مسئولیت‌پذیر و قانونمدار هستند، از اهالی این شهرستان خواست ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو یا افراد مشکوک را از شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 569417

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha