شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
۰ نفر

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: در پرونده این سارق ۲۰ فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو وجود دارد.

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در اسلامشهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ جواد تقوی، اظهارداشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید بویژه خودروهای مدل پایین در شهرستان اردبیل و رهاسازی خودروها پس از سرقت قطعات و لوازم داخلی آن، بررسی موضوع با تشکیل تیم‌های عملیاتی در دستور کار کارآگاهان تیم سوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها، سارق ۳۳ ساله که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل با اشاره به کشف تعدادی لوازم و قطعات خودروهای مسروقه از مخفیگاه سارق گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ تقوی با بیان اینکه خودروهای مورد هدف سارق فاقد دزدگیر و تجهیزات ایمنی بازدارنده سرقت بوده و در محل‌های خلوت پارک شده‌اند، افزود: رانندگان به هشدارهای انتظامی و آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت خودرو توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 471810

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha