سخنگوی وزارت خارجه به این سوال که برخی رسانه‌های عربی مدعی شده‌اند یکی از فرماندهان ایرانی در مرز سوریه و عراق به شهادت رسیده است ‌پاسخ داد.

سعید خطیب زاده

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایسنا، سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در آغاز نشست خبری خود شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند دفاعی و هسته ای کشور را تسلیت گفت.

سعید خطیب زاده ادامه داد: خون شهید، زاینده و روشن بخش است و براساس مکتب ما خون بر شمشیر پیروز است و قطعا خون این شهید چراغ راهنمای فرزندان امروز و فردای ما است.

وی همچنین به سفر اخیر خود به افغانستان و دیدارهایش با مقامات این کشور اشاره و گزارشی از این سفر ارائه کرد و بر اهمیت پیوست قوی مردمی و رسانه ای دو کشور تاکید کرد.

خطیب زاده همچنین به ارایه گزارشی از تماس های وزرای خارجه دیگر کشورها با ظریف در محکومیت ترور دانشمند هسته ای و دفاعی کشور پرداخت.

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به این سوال که برخی رسانه‌های عربی مدعی شده‌اند که یکی از فرماندهان ایرانی در مرز سوریه و عراق به شهادت رسیده است، گفت: ما تاکنون گزارشی در این ارتباط دریافت نکرده‌ایم و به نظر می‌رسد خبرسازی است. باید سخنگوی ستاد کل در این ارتباط اظهار نظر کند و همانطور که گفتم گزارشی در این ارتباط دریافت نکرده‌ایم.

کد خبر 569323

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha