سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۵ - ۱۴:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران بعد از ظهر سه‌‌شنبه به وقت تهران آخرین تمرین خود را پیش از برگزاری بازی با چین تایپه انجام داد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ تیم ایران در آستانه دیدار با چین تایپه ساعت 12:30 به وقت تهران آخرین جلسه تمرینی پیش از مسابقه را در ورزشگاه ملی چین تایپه برگزار کرد.
در این جلسه 16 بازیکن حضور داشتند که مهدوی کیا و آندرانیک تیموریان از بهترین نفرات بودند و ابراهیم میرزاپور، دروازه بان تیم ملی به دلیل مصدومیت نتوانست با بازیکنان تمرین کند.
به دلیل شرایط نامطلوب میرزاپور بامداد فردا [چهارشنبه 19 مهر] وحید طالب لو برای قرار گرفتن کنار حسن رودباریان، به عنوان یکی دیگر از دروازه بان های تیم وارد چین تایپه می شود.
جلسه تمرینی بازیکنان زیر نظر امیر قلعه‌نوعی، سرمربی و تمامی اعضای کادر فنی به مدت یک ساعت و نیم با مرور کارهای تاکتیکی و شوت از راه دور برگزار شد. 
حضور خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران چینی در این جلسه تمرینی  حال و هوای خاصی به تمرینات بازیکنان ملی پوش ایرانی بخشید.
دیدار تیم های چین تایپه و ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های 2007 آسیا راس ساعت13:30 چهارشنبه به وقت تهران برگزار می شود.
کد خبر 5692

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز