پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۲:۰۳
۰ نفر

سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان این که پاسخ اعتماد خود به مربیان داخلی را گرفتیم گفت: مربیان ایرانی توان کار را دارند و باید فرصت لازم در جهت بروز استعداد و خلاقیت‌هاشان در اختیارشان گذاشته شود.

به گزارش ایسنا کیومرث هاشمی با اشاره به بازی خوب و منطقی تیم ملی فوتبال مقابل سوریه گفت: ما در بازی با کره‌ی جنوبی و سوریه به اهداف از پیش تعیین شده دست یافتیم و از این که تیم ملی در این مقطع به انتظارات موجود، جامه‌ی عمل پوشاند، خوشحالیم.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی اهداف خود را روی دو بازی خارج از خانه و کسب 4 امتیاز گذاشته بود که به این اهدف نیز رسید.

هاشمی با اشاره به این که از تیم تازه شکل گرفته و کادر فنی تیم ملی نباید انتظارات غیر منطقی داشت گفت: در شرایطی که عده‌ای تلاش می‌کردند، فضای فوتبال را ملتهب کرده و به انتخاب مربیان داخلی خدشه وارد کنند؛اما، فدراسیون فوتبال بدون توجه به تمام حاشیه سازی‌ها، صبر و حوصله پیشه کرد تا در سایه‌ی تلاش و کوشش کادر فنی، بازیکنان تیم ملی و همدلی و همبستگی ایجاد شده، تیم ملی کشورمان این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته و خود را برای حضور در میادین مهم‌تر آماده کند.

سرپرست فدراسیون فوتبال تاکید کرد: من به کار مربیان داخلی اعتقاد دارم و امیر قلعه‌نویی نیز به نمایندگی از تمام مربیان زحمتکش داخلی، عملکرد مثبتی از خود بر جای گذاشت تا تیم ملی با رویکردی جدید، چشم به افق‌های روشن‌تری داشته باشد.

وی با اشاره به این که در برخورد با قضایای فوتبال نباید احساسی عمل کرد گفت: مردم خوب و فهیم کشور شک نکنند که تیم ملی روز به روز روند رو به رشدی را پشت سر خواهد گذاشت. تمام تلاش فدراسیون فوتبال نیز این خواهد بود که شرایط لازم را برای تیم ملی فراهم کند تا همچنان بدون حاشیه، روند صعودی خود را طی کند. .

هاشمی با اشاره به این که همه‌ی موجودیت فوتبال ایران در تیم ملی بزرگسالان خلاصه نمی شود، از توجه فدراسیون به تمام رده‌های سنی فوتبال خبر داد وگفت: تیم‌های ملی نوجوانان ، جوانان و امید نیز در کانون توجه قرار دارند و تمام تلاش فدراسیون این است که با اجرای عدالت، توجهی یکسان به کلیه‌ی تیم‌ها داشته باشد.

کد خبر 3659

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز