دختر ۱۲ساله بندرعباسی که شبانه همراه دوستش برای بازی روی پشت‌بام رفته بودند، خود را حلق‌آویز کرد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، فرمانده انتظامی هرمزگان درباره این حادثه توضیح داد: در پی اعلام کلانتری ۱۷ شهرستان بندرعباس مبنی بر یک فقره حلق‌آویزی و انتقال فرد به بیمارستان، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

سردار غلامرضا جعفری گفت: پدر متوفی با حضور مأموران در اظهاراتش گفت: دخترم شب گذشته با دختر همسایه برای بازی به پشت بام منزل رفتند و وقتی صبح از خواب بلند شدم، دیدم دخترم در منزل نیست. به پشت بام رفتم و دیدم با طناب حلق‌آویز شده است.

او اظهار کرد: به این ترتیب اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی متشکل از کارشناسان بررسی صحنه و رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات از خانواده و دوستان وی آغاز شد.

سردار جعفری گفتد: به لحاظ اهمیت و حساسیت موضوع، پیگیری پرونده به صورت ویژه و جدی در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان با حضور مجدد در صحنه نسبت به تحقیق از همسایگان، دوستان و تمام افراد که با متوفی در ارتباط نزدیک بودند، اقدام کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: مأموران طی اقدامات پلیسی به یکی از دوستان متوفی که دختری ۱۲ساله است، مظنون شدند که نامبرده ابتدا منکر حضور در صحنه حادثه شد اما با مشاهده ادله پلیسی بیان کرد شب حادثه برای بازی روی پشت بام رفتیم و با توجه اختلافات شدید خانوادگی و از آنجا که تحت تاثیرخودکشی یکی از دوستان خود بودیم ، تصمیم گرفتیم خودکشی کنیم.

سردار جعفری گفت: این دختر نوجوان در ادامه اظهاراتش گفت: اول من خودم را حلق‌آویز کردم اما نتوانستم تحمل کنم و زود خودم را نجات دادم. بعدش دوستم خودش طناب را دور گردنش پیچید و من طناب را به سمت بالا کشیدم تا بیحال شد. با دیدن وضعیت او ترسیدم و برای نجات او اقدام کردم اما متاسفانه نتوانستم طناب را از گردنش باز کنم و از ترس محل را ترک کردم.

وی گفت: حسب دستور مقام قضائی، متهم که دختری ۱۲ ساله است، تحویل اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس داده شده است.

کد خبر 569153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha