بورس تهران امروز دوشنبه ۱۰ آذرماه را با رشد قابل توجه آغاز کرد و به پایان رساند و شاخص کل با ۳۸ هزار و ۶۵۶ واحد افزایش بر پله یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد ایستاد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۸ هزار و ۶۵۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۹۴۲ واحد افزایش به رقم ۴۱۷ هزار و ۷۸۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۸۹۲ هزار معامله به ارزش ۱۸۱ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری غدیر،  س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۴۲۵ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۲۶۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۹۰۰ هزار و ۲۸۷ معامله انجام داده‌اند که ۵۹ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، صنعتی مینو و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

کد خبر 569065

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha