مهاجم ایرانی تیم آاِک یونان گفت‌وگویی با یک رسانه ورزشی معتبر یونان انجام داد.

کریم انصاریفرد

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از NOVASPORT حامی رسانه‌ای سوپرلیگ یونان، کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم آاِک آتن پس از گلزنی‌اش برابر آسترا در هفته نهم این رقابت‌ها و درباره حس خود گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم این پیروزی را به تمامی اعضای آاِک تبریک بگویم. ما برای پیروزی به میدان رفتیم و مهاجم هم با گلزنی زنده است. گلزنی به بازیکن حس زندگی می‌دهد و من بسیار خوشحالم که کارم را انجام دادم و به تیمم برای کسب پیروزی کمک کردم.

انصاری فرد افزود: امتیاز کلی این بازی ورزشگاهش بود. زمین عالی برای بازی داشت. وقتی در چنین زمینی بازی می‌کنید، عاشق فوتبال می‌شوید. همه از این ورزشگاه خوششان آمد و نشان دادیم که کیفیت خوبی برای بازی داریم. آاِک در چنین ورزشگاهی می‌تواند کابوس حریفانش باشد. به باشگاه آستراس بابت چنین ورزشگاهی تبریک می‌گویم.

وی درباره این که در هتل با هم تیمی هایش درباره گلزنی به آستراس صحبت کرده است، ادامه داد: درباره گلزنی صحبت کردیم. زمانی که وارد ورزشگاه شدیم تحت تاثیر آن قرار گرفتم. می‌خواستم در این ورزشگاه شادی کنم و می‌دانستم با داشتن چنین هم‌بازی هایی می‌توانم گل بزنم.

انصاری فرد درباره تقدیم گلش به نیکول کورومیلاس، عضو کادر پزشکی آاِک گفت: در تیم برخی افراد هستند که مردم آن‌ها را نمی‌بینند، اما به نحو عالی برای ما تلاش می‌کنند. احساس کردم باید پس از گل با در آغوش گرفتن آن‌ها زحماتشان را جبران کنم.

وی درباره بازی حساس هفته آینده برابر پائوک و احتمال گلزنی در آن بازی تصریح کرد: غیبت تماشاگران مشکلی است که ما و فوتبال جهان از آن رنج می‌بریم. البته تماشاگران به ما انگیزه می‌دهند. برای من هر بازی یک فینال است و می‌خواهم گل بزنم. بهترین بازی خود را انجام می‌دهم و فرقی نمی‌کند چه بازیکنی گل می‌زند. دوست دارم همیشه روحیه یک برنده را داشته باشم.

مهاجم ملی پوش ایران درباره درگذشت مارادونا گفت: اکنون همه درباره مارادونا حرف می‌زنند. مارادونا شناسنامه فوتبال است. برخی از ما دیده‌اند که مارادونا چگونه بازی و حرکت می‌کرد. برای روحش طلب آرامش دارم، درگذشت مارادونا شوک بزرگی بود. من قدردان مارادونا هستم و از این افسانه‌ها درس می‌گیرم.

گل انصاریفرد به آسترا در لیگ یونان

کد خبر 568994

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha