همشهری آنلاین: چهارمین شماره از نشریه جدید دوهفته‌نامه گل‌آقا که به تازگی به خانواده مطبوعات بازگشت، منتشر شد.

 خوانندگان دوهفته نامه گل‌آقا با انتخاب بهترین مطلب هر شماره در قرعه کشی شرکت می کنند.

در بخشی از مطلب سرخط که در این شماره به چاپ رسیده با معرفی نتایج نظرسنجی شماره اول دو هفته نامه گل آقا به اطلاع خوانندگان رسیده که بهترین مطلب هر شماره را به انتخاب خودشان تا دوهفته پس از انتشار از طریق نامه یا ایمیل ارسال کنند تا در قرعه‌کشی شرکت کرده و از جوایز گل آقایی بهره‌مند شوند.

در این شماره صفحه‌ای به جام ملت‌های اروپا اختصاص داده شده و در آن می‌توانید مطالبی را با عنوان: ما و جام ملت‌های اروپا، چهل سال بعد در یورو 2048، تیم‌ها و شعارها، جام‌ملت‌های اروپا به روایت مادربزرگ، تست ورزشی، سه ستاره بخوانید.

دو نمونه از مطالب چاپ شده در شماره چهارم دو هفته نامه گل آقا:

توپ،تانک و غیره

متأسفانه تماشاچیان این بازیها بدون پرداخت حق کپی رایت، از شعارهای ما (البته به زبان خودشان!) استفاده می‌کنند و به روی مبارک هم نمی‌آورند. اصولاً در حال حاضر همه می‌دانند توپ، تانک و هر نوع ماده منفجره خطرناکی که احتمال برخورد آن با داور مطرح می‌شود نمی‌تواند با برخی از تماشاگران ما بی ارتباط باشد. مثلاً در یکی از بازیها شنیدیم تماشاگران اینوری می‌گفتند: «توپ، تانک، فشفشه» و روبروییها جواب میدادند: «چرا داور این خطا را به نفع ما پنالتی نگرفت، اینطوری که ما حذف می‌شویم!» یا چیزی در همین مایه ها دیگر... به هر حال فاصله تا سوئیس زیاد بود و صدای گزارشگر بازی هم بلند!

پرکردنی‌های دنیا

راستی تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که بچههای کشورهای دیگر در اوقات فراغت تابستان چه کارهایی انجام میدهند؟ ما تحقیقات وسیع و گستردهای در این زمینه انجام دادیم که در ادامه میتوانید نتایج آن را بخوانید:

ژاپن:

ساموراییها، اولین جنگجویان مبارزه با بیکاری در اوقات فراغت بودند. به همین دلیل هم تعطیلات تابستان را از 3 ماه به 3 دقیقه کاهش دادند تا بچهها بتوانند بقیه تابستان را با ساختن ربات، زیردریایی، رایانه و سفینه بگذرانند. بله؟ اگر بچههای ژاپن این کارها را انجام میدهند آدم بزرگهای آن کشور چه کار میکنند؟ خوب معلوم است دیگر، کارتون فوتبالیستها و دیجیمونها را میسازند!

آفریقا:

قسمتی از قاره آفریقا روی «خط استوا» قرار گرفته است. با آمدن تابستان مهمترین سرگرمی بچهها استفاده از این خط برای بازی لیلی است. در آفریقا آب برای خوردن هم پیدا نمیشود چه برسد به شنا کردن. به همین دلیل هم بچههای آفریقایی با شنیدن افسانه شنا از زبان بزرگان قبیله حسابی خودشان را خنک میکنند!

 چهارمین شماره دوهفته نامه گل آقا را با قیمت 400 تومان از روزنامه فروشی‌های سراسر کشور بخواهید.

کد خبر 56883

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز