سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۸:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: ماهنامه گل‌آقا و هفته‌نامه بچه‌ها...گل‌آقا، دیگر منتشر نمی‌‌شوند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ـ هنری گل‌آقا، مدیر مسوول گل‌آقا در سرمقاله آخرین شماره سالنامه گفت: ماهنامه گل‌آقا پس از هفده سال (196 شماره) و هفته‌نامه بچه‌ها...گل‌آقا در آستانه ده سالگی (385 شماره) انتشار، دیگر منتشر نمی‌‌شوند.

پوپک صابری‌فومنی با اشاره به اصول گل‌آقایی اظهار امیدواری کرد: در سال جدید به یاری خداوند مهربان با همان اصول اما با یک اتفاق جدید در کنار خوانندگان وفادار گل‌آقایی هستیم اتفاقی که در طول این چند سال بارها آن را خواسته‌اند، اما در قالب و شکلی جدید که فرزند زمانه خویش باشد.

وی تاریخ اعلام خبر این اتفاق جدید را 11 اردیبهشت سال 1387در هفته‌نامه گل‌آقا که هر سال یک شماره آن به یاد گل‌آقا در سالگرد درگذشتش به چاپ می‌رسد، اعلام کرد و گفت تا اردیبهشت‌ماه علاقه‌مندان گل‌آقا می‌توانند با مراجعه به سایت گل‌آقا از آخرین اخبار مؤسسه گل‌آقا مطلع شوند.

آخرین شماره‌های نشریات گل‌آقا شامل، ماهنامه گل‌آقا (196) با قیمت 1000 تومان، هفته‌نامه بچه‌ها...گل‌آقا (385) با قیمت 500 تومان و سالنامه گل‌آقا با قیمت 2000 تومان با کاریکاتورها و مطالب نوروزی را می‌توانید از دکه‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور تهیه کنید.

در سالنامه گل‌آقا مطالب متنوعی کار شده است که از میان آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: گزارش سالانه مصور، جهان در سالی که گذشت، طنز و طیبت لطیفه، شاهان و دیوانگان عطار، هفته نکته در این معنی، تصویر اخلاق، روان‌نویس سبز، طنزی به وسعت فاجعه، اولین جشنواره فیلم کمدی گل‌آقا

کد خبر 46237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز