یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد گفت: وقوع یک انفجار در شهرک شاهد به ۱۴ واحد مسکونی خسارت زد که میزان آسیب‌دیدگی آنها بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد بوده است.

انفجار بجنورد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مجید گریوانی اظهار کرد: شدت موج این انفجار که از تجمع گاز در یک منزل رخ داد، به حدی بود که ۲ واحد مسکونی را به طور کامل تخریب کرد و در یکی از این واحدها نیز آتش‌سوزی شد. حادثه از یک واحد مسکونی خالی از سکنه در طبقه سوم یکی از ساختمان‌ها شروع شد و فردی هنگام مراجعه به این واحد متوجه بوی گاز شد و با روشن کردن لامپ سبب انفجار شد. در این حادثه، ۲ واحد کاملا تخریب شد، ۲-۳ واحد تا ۵۰ درصد خسارت دیدند و مابقی هم دچار آسیب‌دیدگی جزئی شدند.

وی با بیان اینکه خسارت‌ها ناشی از موج انفجار بود گفت: در این حادثه تنها یک واحد دچار آتش‌سوزی شد. انفجار سبب شده که ۲ نفر به بیمارستان اعزام شوند. چند نفر هم که دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده بودند، خود به درمانگاه مراجعه کردند. به ۲ دستگاه خودرو هم در این سانحه خسارت وارد شده است.

خراسان شمالی جزو ۵ استان کشور است که خودرو نردبان‌دار آتش‌نشانی ندارد و این امر امدادرسانی در حوادث آتش‌سوزی در ساختمان‌های بلند را با مشکل روبه‌رو کرده است.

کد خبر 568826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha