مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
۰ نفر

بارندگی شدید همراه با وزش باد از ظهر روز یکشنبه در بوشهر باعث آبگرفتگی معابر و خیابان‌های این شهر شده است.

آبگرفتگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شدت بارندگی در شهر بوشهر به حدی است که کانال‌های دفع آب‌های سطحی توان تخلیه و هدایت آب به سمت دریا را ندارد. این بارندگی باعث شده بیشتر خیابان‌های بوشهر شامل بهشت صادق، عاشوری، سنگی، باغ زهرا و دیگر معابر این شهر دچار آبگرفتگی و برخی خودروهای در حال حرکت دچار نقص فنی شوند.

جهانگیر دهقانی، مدیر کل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: با توجه به بارندگی شدید، ستاد بحران و همه دستگاه‌های امدادی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد. تاکنون مشکلی در جاده‌ها و راه‌های ارتباطی استان گزارش نشده و در همه محورها تردد انجام می‌شود. با این حال، با توجه به پیش‌بینی‌ها و خطر وقوع سیلاب رانندگان از تردد غیرضروری در محورهای ارتباطی بپرهیزند.

بر اساس اعلام اداره‌ کل هواشناسی استان بوشهر اواخر هفته جاری و اوایل هفته آینده آسمان این استان تحت فعالیت ۳ سامانه بارشی جدید قرار می‎گیرد. نخستین سامانه بارشی از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد این استان می‌شود و فعالیت آن از روز چهارشنبه با بارش پراکنده باران آغاز می‌شود.

۲ سامانه دیگر بارشی روزهای پنجشنبه و جمعه وارد استان بوشهر می‌شود و تا روز یکشنبه هفته آینده فعالیت آن ادامه خواهد داشت. فعالیت سامانه بارشی کنونی که از پنجشنبه هفته گذشته در استان فعال شده تا فردا دوشنبه تداوم دارد.

کد خبر 568820

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بوشهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha