سرمربی تیم پرسپولیس گفت: شهرخودرو تیم خوب و دونده ای است و به مهدی رحمتی تبریک می گویم.

گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با شهرخودرو در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: به کادر پزشکی و درمانی خسته نباشید و خداقوت می‌گویم که با توجه به حادتر شدن مشکلات و کرونا این  عزیزان کارشان خیلی سخت‌تر هم می‌شود، امیدوارم روزهای بهتری داشته باشیم و از مردم عزیز می‌خواهم تا جایی که امکان دارد در بحث رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی همکاری کنند تا کمترین ضایعات را شاهد باشیم.

وی افزود: در این شرایط بد اقتصادی و کرونا فقط خودمان می‌توانیم بهم کمک کنیم، از مردم می‌خواهم به فکر دیگران، بغل‌دستی و خانواده خود باشند، اگر هر کسی بتواند رعایت کرده و از لحاظ اقتصادی به مردم کمک کند، خیلی از مشکلات ما برطرف می‌شود. ان‌شاءالله اتفاق‌های خوب بیفتد و هرچه سریع‌تر از شر این ویروس خلاصی پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: همچنین باید شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای‌مان را تسلیت بگویم و از اینجا هر ترور و تروریسمی را محکوم می‌کنیم. هر جای دنیا و به هر نحوی بخواهد ترور انجام شود این موضوع را محکوم می‌کنیم و امیدواریم این اتفاقات در هیج جا اتفاق نیفتد. برای خانواده آن شهید آرزوی صبر و شکیبایی دارم، ان‌شاءالله روحشان شاد باشد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: هفته چهارم را مقابل تیم شهر خودرو پیش رو داریم، تیمی که از لحاظ فوتبالی در لیگ برتر ایران خیلی خوب، با سرعت و دوندگی فوتبال خیلی خوبی را ارائه می‌کند و فکر می‌کنم روز خیلی دشواری را پیش رو داشته باشیم. تغییرات شهر خودرو نسبت به سال گذشته خوب بوده و جوان‌گرایی در این تیم انجام شده است. به مهدی رحمتی و فرهاد حمیداوی برای داشتن چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم، در هر صورت فکر می‌کنم با توجه به شرایط خاصمان و اینکه ۲۰ روز دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا با تیم صعود کننده از شرق بازی کنیم، شرایط به شکلی است که باید هماهنگی لازم بین نفراتی که قرار است در آن مسابقه برای ما بازی کنند به وجود آوریم.

وی افزود: می‌دانم هواداران ما روزهای خیلی  حساس و نفس‌گیری را پشت سر می‌گذارند، هم نتیجه‌گیری در لیگ برتر و هم فینال آسیا برای ما مهم است، ولی باید در این مسئله اولویت‌بندی کنیم تا بتوانیم پرسپولیس را با هماهنگی و آمادگی کامل راهی دیدار نهایی آسیا کنیم. شرایط موجود خیلی حساس است و هم باید در بحث نتیجه‌گیری لیگ برتر خوب عمل کنیم و هم برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آماده شویم.

سرمربی سرخپوشان عنوان کرد: قطعا بازیکنانی که با ما نیستند و به هر نحوی مانند محرومیت، نامهربانی یا هر موضوع دیگری از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شدند برای ما ناراحت کننده بوده، شرایط خاصی داریم و باید به نبودن این نفرات عادت کنیم و ازبازیکنانی که قرار است در دیدار فینال برای ما بازی کنند بیشتر استفاده کنیم تا هماهنگ‌تر شوند و در شرایط مسابقه قرار بگیرند. همچنین باید از لحاظ بدنی خود را برای آن مسابقه آماده کنند، این سیاست ما است و ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه لازم را در لیگ قهرمانان و لیگ برتر کسب کنیم.
 

کد خبر 568818

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha