جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی در هفته گذشته، تصادفات منجر به فوت بیش از ۴۰ درصد کاهش و تصادفات جرحی هم حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

محدودیت تردد - پلیس راهور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به ارائه آمار اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی در سراسر کشور اظهار داشت: در این یک هفته نسبت به مدت مشابه سال قبل ترددها در کل کشور ۳۸ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در برخی محورهای مواصلاتی مانند تهران-قم تا ۷۵ درصد و محوری مانند رشت-قزوین تا ۶۷ درصد و جاده فیروزکوه تا ۳۸ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از روز اول اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی تا امروز ۲۵۲ هزار خودرو که پلاک‌ غیربومی داشتند، از شهرهای میزبان به شهرهای مبدأ پلاک‌های خودروشان بازگشت داده شدند.

سردار حسینی با اشاره به این که در این طرح سراسری، پلیس راهور در ۱۹۰۰ نقطه مستقر شده و بیش از ۱۰ هزار نیروی خود را به کار گرفته است، افزود: به علت اطلاع‌رسانی قبلی و همکاری و همراهی مردم با اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی، خوشبختانه هیچ تجمعی در نقطه خاصی از اجرای طرح ایجاد نشد.

سردار حسینی گفت: اکثر تخلفات تردد غیرمجاز با دوربین‌ها در جاده‌ها و شهرها ثبت شده که تا به امروز برای حدود ۲۰۰ هزار خودرو تخلف در کشور ثبت شده است.

کد خبر 568710

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha