هشت شکارچی متخلف با تلاش محیط‌بانان در چالدران و شوط از شهرهای شمال آذربایجان غربی دستگیر شدند و پرونده آنها جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

شکارچی غیرمجاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت آذریار، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست چالدران روز شنبه ۸ آذر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست در پایش میدانی زیستگاه های خشکی و آبی شهرستان ۲ مورد تخلف شکار و صید را در یک اقدام ضربتی شناسایی و متوقف کردند. از یک دسته شکارچی، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز (قاچاق)، یک قبضه اسلحه مجاز به همراه لاشه یک قطعه کبک و تعداد زیادی فشنگ و از صیادان متخلف در زیستگاه‌های آبی چهار رشته تور ماهیگیری کشف و ضبط شد. در این خصوص ۶ نفر متخلف شناسایی و دستگیر شدند و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

جعفر تقی زاده، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماکو و شوط نیز گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در ارتفاعات شهرستان شوط ۲ نفر شکارچی متخلف را شناسایی و دستگیر کردند. این متخلفان با مشاهده ماموران محیط زیست قصد فرار از منطقه را داشتند که پس از تعقیب و گریز دستگیر شدند. از متخلفان ۲ قبضه اسلحه شکاری، مقادیری ادوات شکار و لاشه سه قطعه کبک معمولی و یک سر خرگوش کشف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

چالدران، ماکو و شوط از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.

کد خبر 568553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha