همشهری آنلاین: سردردها علل و محرک‌های گوناگونی دارند، اما استرس یک عامل شایع در بروز انواع سردردها است

برای کم کردن استرس و کاهش احتمال دچار شده به سردرد به این توصیه‌ها عمل کنید:

  • هر شب به قدر کافی بخوابید.
  • رژیم غذایی سالمی داشته باشید و از خوردن هله و هوله‌ خودداری کنید.
  • سیگار نکشید.
  • به طور منظم ورزش کنید.
  • گردن، شانه‌ها و بخش بالایی بدن را به طور مرتب تحت کشش قرار دهید. این کار در صورتی که کار شما نشستن پشت میز یا کامپیوتر در طول روز باشد، اهمیت دارد.
  • به انجام مراقبه (مدیتیشن)، یوگا یا تکنیک‌های تنفس عمیق روی آورید.

HealthDay News, 2 June, 2008

کد خبر 56851

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار