فرماندار کوهرنگ گفت: ریزش کوه در پی بارش شدید باران در شهرستان منجر به تخریب خط لوله و منبع آب روستای مازه سوخته بخش بازفت شد.

کوهرنگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضی زمانپور افزود: رفع این مشکل به‌سبب شدت باران، به‌راحتی امکانپذیر نیست و آب این روستا همچنان قطع است. با پایان بارش‌ها و عادی شدن شرایط جوی در منطقه عملیات بازسازی و رفع مشکل آب روستای مازه سوخته در دستور کار قرار می‌گیرد.

زمانپور با اشاره به شدت باران برف و باران در شهرستان کوهرنگ، تصریح کرد: بارش‌ها در ارتفاعات و گردنه‌ها به شکل برف است و منجر به لغزندگی محورهای ارتباطی و کندی ترددها شده است و در مناطق پایین دست به شکل بارش شدید فعال است.

فرماندار کوهرنگ با اشاره به ورود خسارت‌های جزیی به برخی واحدهای مسکونی روستایی، تصریح کرد: بارش‌ها تاکنون خسارت قابل توجهی برجا نگذاشته است، اما از آنجا که مدیریت بحران و هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر و سیل‌ها هشدار داده‌اند، آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در شهرستان ایجاد شده است.

زمانپور افزود: موادر غذایی، پوشاک و لوازم گرمایشی در راهدارخانه‌های تازار، چری، شاه‌منصوری و دهستان موگویی تامین و آرد، سوخت و دارو برای مناطق سخت‌گذر شهرستان ذخیره شده است.

شهرستان کوهرنگ از مناطق کوهستانی و برف‌گیر استان چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان واقع شده است.

کد خبر 568508

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha