نوه علی پروین با انتشار یک استوری توهین آمیز خطاب به استقلالی‌ها جوسازی های اخیر را به هواداران رقیب مرتبط دانست.

والا رضا

به گزارش همشهری آنلاین حضور نوه علی پروین در تیم پرسپولیس با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو شده است. نوه دختری علی پروین که عکسی از اضافه وزن شدیدش در فضای مجازی منتشر شده این روزها در تیم نوجوانان پرسپولیس حضور دارد. جدا از این موضوع پیش از این اعلام شده بود که نوه علی پروین یک استقلالی دو آتشه است که حالا والارضا فرزین نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و البته با توهین به استقلالی‌ها استوری ای منتشر کرده است. این در حالی است که علی پروین پیش از این بارها از استقلالی‌ بودن نوه خود خبر داده بود.

نوه علی پروین در اظهاراتی عجیب جوسازی‌های اخیر را به استقلالی‌ها نسبت داده است و اعلام کرده از ۱۵ کیلو اضافه وزنی که داشته تنها ۵ کیلو باقی مانده است! فقط 15 کیلو استاد؟!  پدربزرگ شما تا پیش از اینکه مربیگری را کنار بگذارد هم انقدر اضافه وزن نداشت!

کاش جناب والا رضا کمی هم از راه و روش‌های حضور با ۱۵ کیلو اضافه وزن در تمرین پرسپولیس که نه در تمرین هر تیم حرفه‌ای برای هم سن‌و سالان خود می‌گفت. برای استعدادهایی که در چهارگوشه ایران همه سهم‌شان از پرسپولیس رویاهای بربادرفته‌ای است که امثال نوه پروین به واسطه داشتن چنین رابطه‌هایی از دست می‌دهند.

یک خسته نباشید هم به جناب پروین که ادعای در اختیار گرفتن پرسپولیس همراه با چند پیشکسوت را دارد. همین قدر منصفانه و بی حرف و حدیث به دنبال مدیریت در باشگاه بودید؟

کد خبر 568497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha