ارزش بیت کوین پس از رسیدن به اوج ۱۹۳۷۴ دلار در روز چهارشبه، ۳۰۰۰ دلار سقوط کرد.

بيت كوين

به گزارش همشهری آنلاین تسنیم به نقل از سی ان بی سی نوشت: ارزش بیت کوین طی کمتر از ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار دلار کاهش یافت، آن هم پس از اینکه به بالاترین رقم از پایان ۲۰۱۷ رسیده بود.

 بیت کوین در روز چهارشنبه در ساعت ۱۳:۴۵ به وقت لندن ۱۹۳۷۴ دلار معامله شد و پس از آن رو به کاهش گذاشت. کاهش ارزش بیت کوین طی کمتر از ۲۴ ساعت شدت گرفت و از ۱۸۸۲۴ دلار در ساعت ۲ صبح روز پنجشنبه به ۱۶۸۵۷ دلار در ۹ صبح رسید.

 ارزش بیت کوین در ۲۰۲۰ بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافته که نتیجه افزایش تمایل به ارزهای مجازی طی بحران همه‌گیری ویروس کرونا بوده است.

 کاهش ارزش بیت کوین در شرایطی صورت گرفت که بسیاری پیش بینی می کردند این ارز مجازی به زودی به بالاترین رقم ۲۰ هزار دلار برسد.

آنتونی ترنچف، یکی از موسسان شرکت نکسو، بزرگترین موسسه وام دهنده ارزهای مجازی در دنیا، اعلام کرد انتظار دارد بیت کوین به زودی به ۲۰ هزار دلار و حتی فراتر از آن برسد.

 وی اضافه کرد: «در یک بازار سالم، کاهش قیمت و دوره های تثبیت قیمت وجود دارد. ما در ۲۰۲۰ شاهد ۱۶۰ درصد افزایش قیمت بوده ایم».

 ارزش بیت کوین در دسامبر ۲۰۱۷ به اوج ۱۹۷۸۳ دلار رسید و بعد در سال پس از آن تا ۳۱۲۲ دلار کاهش یافت.

 قیمت بیت کوین در پنجم نوامبر از ۱۵ هزار دلار گذشت، در ۱۹ نوامبر به ۱۸ هزار دلار رسید و و در بیست و چهارم نوامبر تا ۱۹ هزار دلار بالا رفت.

 ارزش بازار بیت کوین که از ضرب تعداد کل بیت کوین های در گردش بر قیمت آن به دست می آید، در حال حاضر به ۳۱۵.۳ میلیارد دلار می رسد که کمتر از ۳۵۵.۹ میلیارد دلار روز سه شنبه است.

کد خبر 568224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha