زمزمه‌های راه‌اندازی یک تابلوی جدید در فرابورس به نام «بازار هدف» به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد که قرار است این تابلو میزبان کسب و کارهای نوآفرین و دانش بنیان باشد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بحث ورود شرکت‌های خصوصی به بازار سرمایه به عنوان یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد و در این راستا اتاق بازرگانی وعده داد مقدمات لازم برای این موضوع را فراهم کند.

براین اساس حسین سلاح‌ورزی، یکی از اعضای شورای عالی بورس و همچنین نایب رییس اتاق بازرگانی ایران چندی قبل در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: به زودی تابلوی جدیدی با نام «بازار هدف» راه‌اندازی می‌شود که در آن طیف وسیعی از کسب و کارهای نوین و دانش بنیان (حتی در مقیاس استارت‌آپی) امکان پذیرش خواهند داشت.

وی پیش بینی کرده با اجرای این طرح راه تازه‌ای برای تامین مالی کسب و کارهای نوآورانه در ایران گشوده خواهد شد. براین اساس فرابورس اعلام کرده است که آخرین دستورالعمل و شرایط پذیرش شرکت‌ها در این بازار به زودی اعلام می‌شود و قرار است بسیاری از پرونده‌هایی که برای فرابورس ارسال می‌شود و شرایط بازار اول و بازار دوم را احراز نمی‌کنند در بازار هدف پذیرش شود.

در این راستا شرکت پیشگامان فناوری دانش آرامیس با نام تجاری " تپسی" پس از ارزیابی کارشناسی به صورت مشروط در بازار دوم فرابورس پذیرش شده و قرار است حسابرسی ویژه‌ای در مورد این شرکت انجام شود و چنانچه شرایط پذیرش در بازار دوم را کسب نکرد، پذیرش در بازار هدف به این شرکت پیش‌ بینی شده است و ممکن است تپسی نخستین شرکتی باشد که در بازار هدف پذیرش خواهد شد.

کد خبر 568143

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha