بزرگان فوتبال جهان و ایران در شوک درگذشت دیه گو مارادونا با انتشار تصاویر مختلف در فضای مجازی به این رویداد مهم تاریخ فوتبال جهان واکنش نشان دادند.

مارادونا

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه رئال مادرید، اینتر میلان منچستر یونایتد ، باتیستوتا ، کریستیانو رونالدو ، نیمار، رابی کین، علی کریمی ، علی دایی  در پست های جداگانه ای  در توییتر و اینستاگرام به این رویداد واکنش نشان دادند.

نیمار: فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن این گونه و خبر درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین واکنش نشان داد: "روحش شاد !  افسانه فوتبال در آرامش باشید!

علی کریمی : مارادونای فوتبال آسیا به فوت این بازیکن بزرگ واکنش نشان داده است او در صفحه خود نوشت « رو دستت بازیکن نمیاد»

لیونل مسی: یک روز بسیار ناراحت کننده برای همه آرژانتینی ها و فوتبال. او ما را ترک می کند، اما با ما خواهد بود، زیرا دیگو ابدی است. من تمام لحظات زیبایی را که کنار او زندگی کرده ام در خاطر خواهم داشت و از این فرصت استفاده کرده و به تمام خانواده و دوستان او تسلیت بگویم.

علی دایی: مارادونا معجزه دنیای فوتبال بود.

باتیستوتا:  ممنون از توی جاودانه، در کنار خانواده ات هستم و اشک می ریزم، در آرامش باشی.

رونالدو: امروز من با یک دوستن خوب و فوتبال با یک نابغه ابدی وداع می کند. یکی از بهترین ها، یک جادوگر بین نظیر، او خیلی زود رفت، اما میراثی بی پایان بر جای گذاست که هرگز پر نخواهد شد. در آرامش باشی، هرگز فراموش نخواهی شد.

هری کین : واکنش هری کین به فوت مارادونا؛ ملاقات با او باعث افتخار بود. چه خبر تلخی.

 

کد خبر 567924

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha