رئیس جمهوری آمریکا همراه همسرش ملانیا در آخرین مراسم نمایش ملی بوقلمون شکرگزاری در کاخ سفید حضور یافت و بوقلمونی را که با رای مردم برگزیده شده بود، به شکل نمادین از خورده شدن در روز شکرگزاری نجات داد.

مراسم عفو بوقلمون در كاخ سفيد

به گزارش همشهری آنلاین، دانلد ترامپ که به نظر می‌رسد شکست در انتخابات ریاست جمهوری را پذیرفته و زمینه را برای انتقال آرام قدرت به جو بایدن فراهم کرده است، در حضور همسر، فرزندان، نوه‌ها و دوستان و همکارانش در رز گاردن کاخ سفید بوقلمونی به نام کرن را مشمول عفو رئیس جمهوری آمریکا کرد. فدراسیون ملی بوقلمون در آستانه روز شکرگزاری دو بوقلمون را به کاخ سفید هدیه داده بود تا ترامپ با رای عمومی یکی از آنها ببخشد. هر چند کرن و همتایش کاب هر دو به دانشگاه ایالتی آیوا بخشیده می‌شوند.

شاید ترامپ در آخرین نمایش ملی بوقلمون شکرگزاری در کاخ سفید دریافت که دیگر وقت نمایش دادن گذشته و ستاره بخت او افول کرده است. یک ساعت پیش از مراسمی که با حضور رئیس جمهوری آمریکا و خانواده‌اش در رز گاردن برگزار شد، بایدن برخی اعضای کابینه خود را معرفی کرد و به این ترتیب، تقریبا تمام رسانه‌های مهم ایالات متحده به جای سخنان ترامپ و مراسم کاخ سفید، سراغ دولت رئیس جمهوری برگزیده رفتند و آن را پوشش دادند.

کد خبر 567792

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha