هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌ میلیون و ۶۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار تومان است.

سكه هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۶۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون  تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌ میلیون و ۶۰ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌ میلیون ۴۱۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم، ‌ در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار تومان، یورو ۳۰ هزار تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۸۱۰ تومان اعلام شده است.

هم‌اکنون قیمت فروش دلار در صرافی‌ها با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۵هزار و ۵۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف ۱۲۰۰تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۳ هزار و ۸۵۰ تومان تعیین شده است.

قیمت فروش یورو نیز با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل معادل ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

کد خبر 567764

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha