رای مدیر کل سابق ورزش و جوانان فارس و همدستان وی در پرونده رشا، ارتشا و تبانی در دادگاه تجدید نظر استان فارس قطعی شد.

دادگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مدیر سابق ورزش و جوانان استان و همدستان وی که پیش از این در دادگاه کیفری ۲ استان فارس محاکمه و به مجازات حبس، جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی و شلاق محکوم شده بودند، در دادگاه تجدید نظر استان فارس نیز محکوم شدند و مجازات آنان مطابق قانون قطعی شد.

بر اساس رای این پرونده، حیدرعلی کامیاب کلانتری، مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان فارس از حیث اتهام ارتکاب ۲۸ فقره ارتشا و دریافت رشوه به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال به ۱۰ سال و یک ماه حبس و معادل همین میزان به جزای نقدی محکوم شده است. در رأی شعبه اول دادگاه تجدید نظر این مدیر سابق استان فارس به انفصال دائم از خدمات دولتی و همچنین ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

همدستان وی در این پرونده متهم ردیف دوم شهرام عبدالخانی از حیث پرداخت ۱۹ فقره رشوه به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال به متهم ردیف اول پرونده مجرم شناخته و به تحمل سه سال و یک ماه حبس محکوم شد. همچنین متهم ردیف سوم امین‌رضا آرام‌فر به اتهام پرداخت رشوه ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریالی به مدیر کل سابق ورزش و جوانان به تحمل ۳ سال و یک ماه حبس محکوم شد.

مجازات‌های این پرونده در مرحله بدوی با توجه به محتویات پرونده و مدارک موجود، اقرار صریح متهمان و همچنین نظر کارشناس رسمی دادگستری و اظهارات مطلعان در مرحله تجدید نظر تایید و رأی قطعی شده است.

کد خبر 567693

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha