رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا در گروه E برگزارشد و تیم فوتبال چلسی با پیروزی مقابل رن فرانسه با ۱۰ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار گرفت.

سویا

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار این دو تیم تا دقایق پایانی با تساوی یک بریک در جریان بود که یک اشتباه بزرگ از سوی بازیکنان رن منجر به شکست این تیم شد. در نیمه نخست هودسون اودوی در دقیقه ۲۰ با دروازه بان رن تک به تک شد و با ضربه ای فنی گل اول را به ثمر رساند. ژیراسی در دقیقه ۸۵ در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی شد و با ضربه سر از فاصله نزدیک دروازه مندی را باز کرده و گل تساوی را به ثمر رساند.

در ثانیه ۱۵ وقت های تلف شده توپ در نیمه زمین توسط بازیکنان رن لو رفت و همین امر باعث شدحکیم زیاش  توپ را  درون محوطه جریمه به تیم ورنر برساند. ضربه ورنر توسط دروازه بان رن بطور ناقص دفع شد و در برگشت اولیویه ژیرو با ضربه سر تیر خلاص را شلیک کرد تا چلسی به یک پیروزی مهم دست یابد.

در بازی دیگر این گروه داستان بازی با چلسی برای سویا  در مقابل کراسنودار روسیه تکرار شد. در این دیدار ایوان راکیتیچ در دقیقه ۴ گل اول سویا را به ثمر رساند. در دقیقه ۵۶ واندرسون موفق شد نتیجه بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۹۵مونیر الحدادی سویا را به گل رساند تا این تیم با ۱۰ امتیاز به همراه چلسی به دور بعدی صعود کنند.

کد خبر 567639

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha