با وجود حضور عالیشاه در تمرینات تیمش اما شنیده ها حاکی از این است که یحیی چاره ای جز مماشات با عالیشاه نداشته است.

عالیشاه

امید عایشاه در آستانه دیدار برابر نفت آبادان با کادر فنی و بعضی از بازیکنان تیم درگیری لفظی پیدا کرد تا سرمربی پرسپولیس کاپیتان دوم خود را در این بازی بیرون بگذارد و او را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کند. با این وجود بعد از پیروزی سرخپوشان در بازی برابر نفت آبادان یحیی خیلی زود این بازیکن را بخشید و اجازه حضور او در تمرین را صادر کرد.

با وجود حضور این بازیکن در تمرینات تیمش اما این بازیکن باید در کمیته انضابطی باشگاه پاسخگوی رفتار خود باشد. شنیده ها حاکی از این است که یحیی به دلیل دیگری حاضر شده تا خیلی زود به نوعی با این بازیکن مماشات کند.

پرسپولیس تا یک ماه دیگر در فنیال لیگ قهرمانان باید به میدان برود و این در شرایطی است که تا اینجای کار عیسی آل کثیررا به علت محرومیت انضباطی و وحید امیری را به علت دو کارته شدن و پهلوان را به خاطر دریافت کارت قرمز در اختیار ندارد.

این در شرایطی است که یحیی باید امیدوار باشد تا پیش از فینال لیگ قهرمانان بازیکنی مصدوم نشود یا کرونا نگیردو به همین دلیل سرمربی سرخپوشان تصمیم گرفته تا فعلا با کاپیتان دوم خود مماشات کند تا حداقل بیش از این با مشکل برای حضور در فینال لیگ قهرمانان روبرو نشود. 

کد خبر 567553

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha