معاون محیط زیست استان تهران گفت: با تجمع فاضلاب در نزدیکی مترو ایران خودرو و بوی آزاردهنده ناشی از آن کارشناس محیط زیست استان تهران به منطقه اعزام شد.

فاضلاب

به گزارش همشهری آنللاین به نقل از میزان، فاطمه برنا، معاون محیط زیست استان تهران در خصوص تجمع فاضلاب در نزدیکی مترو ایران خودرو گفت: بنابر گزارش شهروندان از تجمع فاضلاب در نزدیکی مترو ایران خودرو و بوی آزاردهنده ناشی از آن گزارش‌هایی شده بود.

معاون محیط زیست استان تهران توضیح داد: کارشناسان محبط زیست به محل اعزام شد و ضمن بررسی موضوع مشخص گردید که فاضلاب رها شده مربوط به یک باشگاه سوارکاری در حوالی ایستگاه مترو می‌باشد و بنابر بررسی‌های خود منبع را باشگاه اسب سواری نزدیک مترو ایران خودرو اعلام کرد.

وی همچنین ادامه داد: متاسفانه فاضلاب ناشی از شست و شو علوفه و محل نگهداری اسب‌ها است که به خارج از مجموعه هدایت شده و در پایین دست در محلی در نزدیکی مترو تجمع یافته است و بوی مشمئزکننده‌ای را ایجاد کرده است.

برنا تاکید کرد: تذکرات شفاهی به مسئول مجموعه اسب سواری داده شده و اخطاریه کتبی نیز در دست اقدام است که  در صورت عدم تمکین برابر مقررات موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

کد خبر 567518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha