همشهری آنلاین: پیکارهای تنیس روی میز اوپن آمریکا از چهارشنبه (12تیر) با شرکت 685 ورزشکار، از جمله تنیس‌بازان مرد و زن ایران در شهر لاس و گاس، ایالت نوادا آغاز می‌شود.

به گزارش مهر، مسابقات تنیس روی میز اوپن آمریکا از رده سنی زیر 9 سال تا رده سنی بالای 80 سال و در دو بخش مردان و زنان برگزار می شود.

این رقابت‌ها به صورت انفرادی و دو نفره برگزار می‌شود ضمن اینکه دیدارهای انفرادی به شیوه 5 از 7 بوده و در مرحله دوم به صورت حذفی پیگیری می‌شود. شرکت کنندگان در مسابقات تنیس روی میز اوپن آمریکا با توجه به این شیوه و پیروی کردن از آن، از فردا مسابقات خود را آغاز می‌کنند.

پینگ پنگ بازان ایرانی اعزامی به آمریکا که یک هفته زودتر اردوی تدارکاتی خود  در لاس وگاس را آغاز کردند، فردا (12تیر) ساعت 12 به وقت محلی به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم ملی تنیس روی میز ایران با 9 ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت کرده است. مهران احدی، محمدرضا اخلاق پسند، افشین نوروزی، عارف احمدی فرو زمان ملا ترکیب تیم ملی مردان را در این سفر تشکیل می‌دهند.

 ندا شهسواری، النا تیتارنکو، محجوبه عمرانی و آنا فیاضیان نیز در قالب تیم ملی بانوان به آمریکا سفر کرده‌اند. فواد کاسب و زینب الیاسوند سرمربیگری تیم ملی تنیس روی میز مردان و زنان را بر عهده دارند.

شاهرخ شهنازی رئیس فدراسیون تنیس روی میز و علیرضا حجازیان رئیس کمیته مسابقات و داوران این فدراسیون همراه با تیم ملی به آمریکا سفر کرده‌اند. همچنین مدیر کل حراست سازمان تربیت بدنی و یک نماینده از کمیته ملی المپیک کاروان تنیس روی میز را در این سفر همراهی کرده‌اند.

پیکارهای تنیس روی میز اوپن آمریکا 15 تیرماه با انجام دیدارهای رده‌بندی و فینال به پایان می‌رسد. درپایان این رقاب‌ ها که با توپی غیر از سفید و به رنگ نارنجی برگزار می‌شود، 40 هزار دلار جایز نقدی بین نفرات برتر اهدا تقسیم می‌شود.

کد خبر 56714

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز