رییس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه دولت با این اقدام نابخردانه (عدم تعطیلی کامل شهر) به جای کمک به حفظ جان مردم به مشکلات مردم اضافه کرده است.

حجت نظری

به گزارش همشهری آنلاین، حجت نظری در دویست و پنجاهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به دولت در مورد تعطیل کردن یا نکردن پایتخت، گفت: در حالی که اعلام شد از شنبه قرار است پایتخت تعطیل شود. آنچه که در عمل و در دستورالعمل ابلاغی رخ داد، می‌توان گفت که هیچ تعطیلی خاصی واقع نشده و حتی دیروز دیدم که به شدت برخی خیابان‌ها شلوغ است.

وی ادامه داد: این متاسفانه نشان می‌دهد که دولت هیچ اراده‌ای برای تعطیلی نداشته و در ظاهر خواسته شهر را تعطیل کند اما در باطن تمام مشاغل اعم از اداری و ... مشغول کارند. این اقدام نمی‌تواند مانع از شیوع کرونا شود و تنها چیزی که ایجاد می‌کند مشکلات بیشتر برای مردم هست.

نظری افزود: مشخصا کارمندانی هستند که در ظاهر باید تعطیل می‌شدند، اما باید به سر کار بروند، اما فرزندش که باید به مهدکودک می‌رفت، حالا باید در خانه بماند و کسی نیست که از او نگهداری کند، دولت با این اقدام نابخردانه به جای کمک به جای مردم به مشکلات مردم اضافه کرده است.

کد خبر 566946
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    3 0
    مگر اولین باره که در تصمیمات کار کارشناسی انجام نمی شود ؟ شما اگر یک کارو که از صفر تاصد ان کارشناسی دقیق شده باشد و بدون هیچگونه مشکلی و عوارضی انجام شده باشد ؟ این طروح رو هم نتیجه اش رو خواهیم دید !!!!! الان 400 نفر درحال مردن هستند درانتها میشود 300 نفر .
  • ناشناس IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    5 0
    اگر ملت دستورات را اجراء نمی کنند حتما حتما قانون بدون پیش نیازهای آن می باشد . اگر کشورهای اورپائی قرنطینه میگنند ونتیجه میگریند بخاط اینکه هرقانونی را قبل اجرا پیش نیازهایش رو انجام میدهند .
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    3 0
    مسلمه چرا میرن سر کار. چون درآمد یا ندارند یا درآمدشون کمه و کفاف یک زندگی عادی رو هم نمیده. اگر دولت حمایت مالی کنه و اینترنت رایگان در اختیار همه قرار بده، شاید باعث جلوگیری از رفتن به سرکار شه.
  • تارابی IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    1 5
    بی خیال اگر گرفتیم لا اقل تا ۶ ماه مصون هستیم واکسنی در کار نیست