معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا، ساعت کاری اداره‌ها و بانک‌های استان در تمام وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد به روال سابق بازگشت.

ساعت کاری ادارات استان تهران اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، معروف بسطامی روز شنبه اول آذر اظهار کرد: ساعت کاری اداره‌ها بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا در ایلام به مدت ۲ هفته تا ساعت ۱۲ ظهر تعیین شده بود که به روال عادی بازگشت. بر این اساس، ساعت کاری اداره‌های استان ایلام از ساعت ۷:۳۰ تا ساعت ۱۴:۳۰ خواهد بود که از امروز این مصوبه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بانک‌های استان نیز تا ساعت ۱۲ فعالیت داشتند و روزهای پنجشنبه تعطیل بودند یادآور شد: بر اساس مصوبات جدید ستاد کرونا، ساعت کاری بانک‌ها نیز به روال سابق بازگشت و تعطیلی پنجشنبه‌ها لغو شد.

بر اساس اعلام استاندار ایلام، ۳ طرح عمده کرونا شامل مدیریت، نظارت و آموزش محله‌محور، محدودیت تردد و ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی، و تعطیلی نسبتا وسیع در سیستم اداری و بازار از امروز شنبه در این استان اجرا می‌شود. بر اساس آخرین اطلاعات، شهرستان‌های ایلام و چرداول در وضعیت قرمز، سیروان، ایوان، مهران، دهلران، آبدانان، بدره و دره‌شهر در وضعیت نارنجی و هلیلان و ملکشاهی در وضعیت زرد قرار دارند.

کد خبر 566682

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha