مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: با تقویت سامانه بارشی فعال در استان برای بعد از ظهر و شامگاه شنبه کولاک برف ارتفاعات، گردنه‌ها و مناطقی از شهرستان کوهرنگ را فرامی‌گیرد.

جاده برفی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهران چراغپور اظهار کرد: همچنین این سامانه بارشی با رعد و برق و باد شدید همراه است و مناطقی از استان را با بارش‌های سیلابی، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها مواجه می‌کند. این سامانه بارشی تا بعد از ظهر یکشنبه در استان فعال است و پس از آن روزهای پنجشنبه و جمعه جوی پایدار بر استان حاکم می‌شود.

چراغپور از کاهش محسوس دما برای روزهای آینده خبر داد و گفت: دمای هوا روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۲ تا ۳ درجه کاهش می‌یابد. با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی برای روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد ورود یک سامانه بارشی دیگر به استان خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیشترین میزان بارش را در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه کوهرنگ با ۲۹ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: این بارش‌ها برای ایستگاه‌های بازفت ۱۰ میلی‌متر، دوآب صمصامی ۷ میلی‌متر، فارسان سه‌دهم میلیمتر و شلمزار یک‌دهم میلی‌متر گزارش شده است. بارش‌های سال آبی همچنان نسبت به سال گذشته و میانگین بلندمدت کاهش قابل توجه دارد.

کد خبر 566649

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha