معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره شرایط حضور کارکنان وزارت آموزش و پرورش در ادارات سطح کشور در ۲ هفته آتی و همزمان با محدودیت‌های جدید کرونا توضیح داد.

وزارت آموزش و پرورش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی اللهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: ملاک آموزش و پرورش برای حضور کارکنان ستادی همان بخش نامه  ۲۷ آبان ماه جاری سازمان اداری و استخدامی کشوری است. بر اساس مفاد این بخشنامه عمل می‌کنیم چراکه ستاد ملی مقابله با کرونا بالاترین مرجع سیاست گذاری و برنامه ریزی در شرایط کرونایی کشور است.

وی گفت: این بخشنامه برای کارکنان اداری است و شامل حوزه آموزشی وزارت آموزش و پرورش نمی‌شود، در این بخشنامه به صراحت نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی و ادارات مرکز، استان و شهرستان در شرایط سه‌گانه زرد، نارنجی و قرمز مشخص شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در ادامه تاکید کرد: البته در این مدت مدیران مدارس باید بر روند ارایه خدمات آموزش مجازی و اطمینان از استمرار آن در بستر فضای مجازی اطمینان حاصل کنند.

وی گفت: شرایط حضور کارکنان ستادی وزارت آموزش و پرورش در ادارات مربوطه نیز تفاوتی با سایر ادارات و دستگاه‌های دولتی نخواهد داشت و بر اساس بخشنامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشوری عمل خواهد شد.

ترکمن با اشاره به بند ۳-۳ بخش نامه شماره ۳۷۴۸۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشوری در خصوص نحوه حضور کارکنان دولت در دو هفته آتی در محل کار گفت: بر این اساس حضور کارکنان ستادی آموزش و پرورش در مناطق زرد شامل تمامی کارکنان، در مناطق نارنجی حضور ۵۰ درصدی کارکنان و در مناطق قرمز حضور حداکثر یک سوم کارکنان خواهد بود.

وی در خصوص نحوه حضور کارکنان ستادی آموزش و پرورش استان تهران نیز اظهار کرد: کارکنان اداری آموزش و پرورش استان و شهرستان‌های استان تهران مادامی که در وضعیت قرمز باشند، حضور یک سومی کارکنان را در محل کار خود خواهند داشت.

ترکمن همچنین افزود: برای جلوگیری از ورود هرگونه لطمه به وظایف و ماموریت‌های ستادی وزارت آموزش و پرورش و مطابق با بند ۶ این بخشنامه، در مناطق برخوردار از زیرساخت‌های مناسب از خدمات دورکاری کارکنان ستادی آموزش و پرورش بهره‌مند خواهیم شد.

کد خبر 566619

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha