مجموع نظرات: ۰
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: معاینه فنی‌ خودروهایی که در تعطیلی دوهفته‌ای به پایان می‌رسد، همچنان معتبر و قانونی است.

معاینه فنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور تهران اظهار کرد: در مورد خودروهایی که در تعطیلی پیش رو مهلت معاینه فنی‌شان تمام می‌شود، قطعا تعطیلی را لحاظ خواهیم کرد. برای تمدید اعتبار این خودروها پیش بینی‌های لازم انجام شده است و از این بابت جای نگرانی نیست.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران درباره بیمه‌های تمام‌شده هم توضیح داد: با توجه به نرم‌افزارهایی که تمدید بیمه خودرو را انجام می‌دهند و این امکان را فراهم می‌کنند که به صورت غیرحضوری صدور بیمه انجام شود، پس بی‌توجهی به تمدید بیمه در این دو هفته پذیرفتنی نیست.

وی همچنین گفت: اگر در این دو هفته کسی تصادف کند و خسارتی به بار بیاورد، نمی‌شود مسئولیتی را پذیرفت که این فرد بیمه اش را تمدید نکرده است.

سردار حسینی به تعطیلی مراکز پرتجمع تعویض پلاک در این دو هفته هم اشاره کرد و گفت: یکی از مراکزی که به واسطه پیش بینی‌ها فعالیتشان متوقف خواهد شد مراکز تعویض پلاک است. اما بعد از تعطیلات قرار است با برنامه ریزی و قابلیتی که برای نوبت‌دهی اینترنتی ایجاد شده است ما بتوانیم در سه یا چهار روز آن عقب‌ماندگی دوهفته‌ای را جبران کنیم.

کد خبر 566454

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha