رئیس پلیس راه فرماندهی مازندران گفت: در روزهای اعمال محدودیت‌های کرونایی که از شنبه یکم آذرماه آغاز می‌شود، مبادی ورودی و خروجی این استان به شدت کنترل خواهد شد.

پليس راه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی مازندران با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های تردد از اول آذرماه در استان انجام می‌شود، گفت: همه شهرهای مازندران الان در وضعیت قرمز یا نارنجی قرار دارند و تمام ورودی‌ها و خروجی‌های مازندران با حضور نیروهای پلیس شدیداً کنترل می‌شود.

او افزود: تردد خودروهای غیربومی در زمان دو هفته‌ای اعمال محدودیت‌ها تنها با برگه‌های تردد امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک اکنون در جاده‌های مازندران عادی و روان، اما شرایط جوی باعث کندی حرکت شده است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه بارش مقطعی برف در محورهای هراز ،کندوان و کیاسر تا صبح امروز ادامه داشت، گفت با توجه به فرارسیدن فصل سرما، همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی الزامی است.

او افزود: نداشتن زنجیر چرخ و معیوب بودن سیستم گرمایشی خودرو، ایراد فنی محسوب می‌شود و پلیس علاوه بر جریمه این خودروها، مانع تردد آن‌ها در گردنه‌ها خواهد شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه برای پایان هفته محدودیت ترافیکی در محورهای سوادکوه و کندوان اعمال نمی‌شود، گفت‌: تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین از صبح فردا جمعه در محور هراز ممنوع است.

کد خبر 566276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha