چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اعلام کرد: مقادیر زیادی روغن خوراکی و پوشاک بچه احتکاری به ارزش ۱۰ میلیارد و ۹۵۵ میلیون ریال از انبارهای جنوب تهران کشف شد.

انبار احتکاری لوازم خانگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، موسی احمدی با بیان اینکه صاحبان کالاها برای ادامه روند رسیدگی به پرونده‌ها به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: تمامی این اجناس کشف‌شده به جرم احتکار، اختفا و عرضه نشدن در بازار ضبط شده اند. این میزان کالای قاچاق در بازرسی‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با اشاره به اینکه بیشترین تعداد انبارهای استان تهران و حتی ایران در شهرستان ری قرار دارد، بیان کرد: کار نظارت و پایش انبارهای این شهرستان با حضور گشت‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف انجام می‌شود.

احمدی با بیان اینکه در زمینه تخلف در حوزه قاچاق، احتکار و اختفا بدون کمترین اغماضی برخورد می‌شود، عنوان کرد: اداره صمت شهرستان ری به همراه اداره کل تعزیرات شهرستان‌های استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه تیم‌های بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی می‌فرستند و مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

کد خبر 566072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha