شیشه های استین گلس را در ایران بیشتر برای درب های ورودی و یا شیشه درب لابی استفاده میکنند. شیشه استین گلس  یک شیشه تزئینی با کاربردهای گوناگون در بخش دکوراسیون و معماری است. این شیشه دست ساز طبق یک طرح از پیش تعیین شده توسط هنرمند ساخته می شود.

image-20201118091400-1.jpeg

این شیشه از قسمتهای کوچکتری از شیشه های رنگی، پتینه شده و تراش خورده در کنار هم توسط یک مفتول فلزی ( لدکیم ) یکپارچه میگردد. این شیشه ها برای درب ورودی ساختمان بسیار مناسب است. باید گفت که این شیشه تزئینی کاربرد های دیگری هم مثل سقف نورگیر شیشه ای ، پارتیشن شیشه ای و یا در بخشهای مختلف ساختمان به عنوان بک لایت تزئینی مورد استفاده قرار میگیرد.

گنبد شیشه ای استین گلس به عنوان یک سقف نورگیر تزئینی و دکوراتیو

دراینجا برای آشنایی بیشتر با شیشه های استین گلس گنبد شیشه ای بجنورد را که با این شیشه های تزئینی ساخته شده است معرفی میکنیم. این سقف نورگیر به قطر ۲.۵متر و ارتفاع ۸۵ سانت است. این سازه دکوراتیو از ۱۰ قسمت با نقوش همسان از شیشه های تزئینی تشکیل شده است. گنبد شیشه ای بجنورد بر روی سقف لابی یک مجتمع تفریحی نصب گردیده است.

سفارش شیشه استین گلس

برای سفارش شیشه استین گلس میتوانید وارد سایت کاژه شوید و با بررسی پروژه های انجام شده و دیدن فیلم های آن در بخش فیلمهای پروژه یک طرح را که بیشتر نظر شما را جلب نموده است را انتخاب کرده و یا از مشاوران کاژه در خواست ارسال نمونه های بیشتر با طرح نقش متفاوت نمایید و سپس از بین نمونه های ارسالی یک طرح را انتخاب نمایید. برای طراحی و اجرای شیشه های استین گلس محدودیت چندانی در طراحی وجود ندارد پس خود شما هم میتوانید طرحی اختصاصی برای فضای مورد نظرتان پیشنهاد دهید.

طراحی و تولید آینه های دکوراتیو یکی دیگر از خدمات کاژه

کاژه علاوه بر تولید شیشه های تزئینی در بخشهای دیگر دکوراسیون نیز فعال است. طراحی و تولید آینه دکوراتیو هم یکی از خدمات این شرکت است. استفاده از آینه در منازل، لابی های و شرکت ها بسیار مرسوم و متداول است. در سنت ما ایرانی ها استفاده از آینه در بخش معماری و دکوراسیون بسیار به چشم میخورد. همینطور استفاده از آینه های پازلی، جورچین و یا نامنظم در ساختمان بسیار متداول شده، طراحان کاژه هم سعی میکنند با نوآوری و پیشنهاد طرح های جدید در این صنعت قدمی کوچک بردارند. شما میتوانید با مراجعه به بخش آینه های دکوراتیو سایت کاژه طرح ها و نمونه های بیشتری از این دست ملاحظه فرمایید.

اطلاعات تماس کاژه : ۸۸۴۹۲۳۱۴ – ۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶ –  www.kajeh.com     

کد خبر 565998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha