سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه از رضایت بی‌قید و شرط اولیای دم در یک پرونده قتل خبر داد و گفت: این پرونده که سال ۹۳ تشکیل شده بود، با تلاش ستاد تالیف قلوب استان به گذشت و رضایت ختم شد.

رهايي از قصاص

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جبار تجری اعلام کرد: سال ۱۳۹۳ در پی گزارش ماموران نیروی انتظامی جسدی کشف شد که بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده بود. همان ابتدای کار تشکیل پرونده و کالبدشکافی انجام و تحقیقات آغاز شد. با درایت تیم تحقیق پرونده و اطلاعات کشف‌شده در گوشی همراه و سرنخ‌های اولیه، قاتل شناسایی شد و به قتل اعتراف کرد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه افزود: طبق شواهد و مدارک پرونده، این قتل اتفاقی و غیرعمدی رخ داده بود و بعد از طی تشریفات قانونی، از سوی مراجع قضایی حکم قصاص صادر شد. در ادامه این پرونده با دستور دادستان وقت و پیگیری‌های خانواده مقتول، پرونده قصاص به شعبه ۴۵ ستاد تالیف قلوب استان کرمانشاه (ویژه قتل) ارجاع شد.

به گفته تجری، در جریان رسیدگی به این پرونده با زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اعضا، دبیران و ریش‌سفیدان و متنفذان محلی در هشتم آبان ۱۳۹۹ رضایت بی‌قید و شرط از اولیای دم اخذ و پرونده مختومه شد.

کد خبر 565803

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha