مجموع نظرات: ۳
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

با قرار گرفتن قیمت خودرو در یک شیب صعودی باور نکردنی، این بازار در رکود فرو رفت. اما در همین شرایط نیز با داشتن کمی اطلاعات و شناخت نسبت به خودروها می‌توان یک معامله خرید و فروش خودرو مناسب داشت. کافیست با بررسی مشخصات خودروهای مختلف آگاهی خود را در این زمینه بالا برده و متناسب با بودجه‌ی خود بهترین انتخاب را انجام دهید.

خرید و فروش خودرو

در همین راستا ما در این نوشتار سعی داریم به بررسی چند شاسی بلند محبوب بپردازیم و خصوصیات هر یک را به اختصار بیان کنیم تا بهترین تجربه خرید و فروش خودرو را برای شما و خانواده‌تان رقم بزنیم.

نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت نیسان ژاپن تولید و عرضه گشت. این خودرو در سال ۲۰۱۶ به عنوان پرفروش ترین کراس اوور جهان شناخته شد. امکانات ایکس تریل نسبت به سانتافه‌ی فول کمتر است. اما باز هم نقاط قوت بسیاری دارد. از جمله امکانات رفاهی خودرو می‌توان به سیستم مانیتور ۳۶۰ درجه، سانروف پانوراما، سیستم نگهدارنده ی خودرو در سطوح شیب‌دار و سیستم تهویه هوای دوگانه اتوماتیک اشاره کرد. علاوه بر این‌ها در ساخت خودرو از قطعات و متریال با کیفیت مرغوب استفاده شده است. این خودرو دارای دوام فنی بالا، تعلیق کارامد و جعبه دنده‌ی مشترک با کولیوس است.

نیسان جوک

 نیسان جوک در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت نیسان ژاپن تولید شد و به بازار جهانی عرضه گشت. در سال ۲۰۱۰ از پرفروش‌ترین خودروهای جهان بود. این ماشین در ایران در سه تیپ پلاتینیوم، اسکای پک و اسپرت توسط شرکت جهان نوین آریا عرضه می‌شود. و هرکدام دارای امکانات متفاوت از هم می‌باشند. اما به طور کلی در بررسی مشخصات این خودرو باید گفت، شتاب صفر تا صدی این خودرو ۸.۵ ثانیه است. و حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را دارد.

این خودرو دارای امکانات رفاهی قابل قبولی چون رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچ اسپرت، رایانه‌ی سفری، فرمان برقی حساس به سرعت و قابلیت تنظیم ارتفاع، آیینه‌های جانبی برقی و مجهز به چراغ راهنما، سقف پانوراما، مانیتور و دوربین دید عقب، سیستم کنترل دینامیکی و..... است.

در بررسی نیسان جوک از دیدگاه فنی  باید گفت که مجهز به یک پیشرانه‌ی ۴ سیلندری بوده که توان تولید ۱۱۷ اسب بخار و ۱۵۸ نیوتن متر گشتاور را دارد.

هیوندای سانتافه

 نسل اول هیوندای سانتافه در سال ۲۰۰۰  توسط کره‌ی جنوبی تولید شد و به بازار جهانی عرضه گشت. پس از عرضه نسل دوم این شاسی بلند در سال ۲۰۰۶، این خودرو بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ وارد ایران شد. و مورد استقبال قشر کثیری از مردم قرار گرفت. نسل سوم این خودرو نیز پس از اینکه در سال ۲۰۱۲ در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد وارد بازار ایران شد. اما نسل چهارم دیگر به جاده های ایران راه پیدا نکرد. این خودروی زیبا دارای امکانات رفاهی مناسبی است. پیشرانه‌ی آن توان تولید ۱۸۸ اسب بخار و گشتاور حداکثری ۲۴۵ نیوتن متر را دارد. شتاب صفر تا صدی ۱۰.۹ ثانیه برای این خودرو به ثبت رسیده است.

میتسوبیشی ASX

 میتسوبیشی ASX این شاسی بلند کوچک برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ تولید و عرضه گشت. مدلی از این خودرو که در ایران موجود است مربوط به سال ۲۰۱۸  است. میتسوبیشی ASX از ابتدای ورود به عنوان رقیبی برای توسان و اسپورتیج قرار گرفت. این خودرو دارای امکانات رفاهی مناسبی است. و در بررسی مشخصات فنی آن باید گفت که موتور خودرو توان تولید ۱۴۸ اسب بخار و گشتاور حداکثری ۱۹۷ نیوتن متر را دارد. و دارای حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است. علاوه  بر این‌ها توانسته شتاب صفر تا صدی ۱۰ ثانیه‌ای را از خود به ثبت برساند. به طور کلی  در ساخت میتسوبیشی ASX از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده شده است. و جعبه‌دنده‌ی اقتصادی و سیستم صوتی حرفه ای از نقاط قوت آن به حساب می آید.

خرید و فروش خودرو بدون ریسک با همراه مکانیک

امروزه خرید و فروش خودرو یک امر تخصصی محسوب می شود. به طوری که اگر کسی در این زمینه از دانش و اطلاعات کافی برخوردار نباشد ممکن است در معامله از لحاظ مالی آسیب هایی را متحمل شود. شما برای رهایی از دردسرهای خرید و فروش خودرو بهتر است در این زمینه اصلا ریسک نکنید و خرید خودرو خود را به متخصصان و کارشناسان همراه مکانیک بسپارید.

 در صورتی که تصمیم به خرید خودرو جدید گرفته و یا قصد آن را دارید که خودروی قبلی خود را به فروش برسانید با راحت ترین روش ممکن می‌توانید این کار را انجام دهید. کافیست به وبسایت همراه مکانیک در آدرس hamrah-mechanic.com/cars-for-sale مراجعه کرده و خدمت خرید خودرو و یا فروش خودرو سفارشی را انتخاب نمایید. بقیه مراحل با استفاده از راهنمایی های کارشناسان این شرکت برای شما به راحتی انجام خواهد شد.

مزایای خرید خودرو از اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده در کشور:

  • عدم نیاز به تماس با فروشنده
  • عدم اتلاف زمان برای کارشناسی‌های مختلف
  • امکان دریافت کمک و مشاوره از کارشناس حقوقی شرکت همراه مکانیک در زمان عقد قولنامه
  • دریافت ضمانت ۷ روزه پرداخت خسارت خرید خودرو
  • خرید خودرو کارشناسی شده با گزارش کامل از لحاظ فنی، بدنه و آپشن‌ها
کد خبر 565734

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha