زن جوان وقتی در خانه با زن عمویش تنها ماند، برق طلاهای او چنان وسوسه‌اش کرد که برای سرقت آنها دست به جنایتی هولناک زد.

دستگیری-زن

به‌ گزارش همشهری‌آنلاین، بعدازظهر یکشنبه گذشته به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، قاضی ویژه قتل مشهد خبر رسید در خانه‌ای در منطقه ابوریحان جنایت هولناکی رخ داده است. محل جنایت ساختمانی ۲ طبقه بود که طبقه اول آن مغازه و طبقه دوم آپارتمانی نقلی و کوچک بود که در آنجا زنی به‌همراه ۲فرزندش زندگی می‌کرد. 

وقتی قاضی جنایی و کارآگاهان آگاهی در محل حادثه حاضر شدند با جسد غرق خون زنی مسن روبه‌رو شدند. به ‌نظر می‌رسید که او با ضربات میله‌ای آهنی به قتل رسیده است اما هنوز معلوم نبود که پشت پرده این جنایت چه‌کسی است.

مهمانی خانوادگی

دختر مقتول کسی بود که ماجرای جنایت را به پلیس خبر داده بود. او در تحقیقات گفت: مدت‌هاست که من و فرزندانم به تنهایی در این خانه زندگی می‌کنیم. ۲روز پیش، دخترعمویم به همراه ۲ فرزند کوچکش برای دیدن من به خانه‌ام آمد. او شب را در خانه‌ام ماند و روز بعد، مادرم هم برای دیدن ما به خانه من آمد.

زن جوان ادامه داد: مادرم هم شب را در خانه ما ماند و صبح که شد برای رفتن به سر کار خانه را ترک کردم. دختر عمویم و فرزندانش به همراه مادرم و همچنین ۲فرزند کوچک خودم در خانه بودند اما حوالی بعدازظهر، دختر عمویم درحالی‌که سراسیمه بود و بچه‌ها همراهش بودند به محل کارم آمد و گفت که از مادرم خبری نیست. او می‌گفت که برای ساعتی دست بچه‌ها را گرفته و برای هواخوری از خانه خارج شده‌اند اما وقتی برگشته‌اند، هر چه زنگ در را زده، مادرم که در خانه بود در را باز نکرده و جواب تلفن را هم نمی‌دهد. با شنیدن این حرف‌ها نگران شدم و همراه آنها به خانه رفتیم و وقتی با کلید در را باز کردم و وارد خانه شدیم، جسد غرق خون مادرم را دیدیم و پلیس را خبر کردیم.

سرقت طلاها

قاضی جنایی از دختر جوان پرسید که آیا چیزی از خانه‌تان سرقت شده؟ و او بعد از کمی بررسی متوجه ناپدید شدن طلاهای مادرش شد و گفت: مادرم تعداد زیادی النگو در دستش بود که ارزش زیادی داشتند اما همه آنها سرقت شده‌اند.

تیم تحقیق حدس می‌زدند که مقتول به‌خاطر سرقت طلاهایش به‌قتل رسیده است اما چه‌کسی عامل جنایت بود؟ آنها در ادامه بررسی‌ها که چندین ساعت ادامه داشت به دخترعموی شاکی مشکوک شدند. همان زنی که می‌گفت وقتی به همراه بچه‌ها و برای هواخوری خانه را ترک کرده‌اند، زن عمویش به قتل رسیده است.

مأموران به بررسی دوربین‌های مداربسته پرداختند و متوجه شدند از زمانی که دختر مقتول به سر کار رفته بود، هیچ فرد دیگری وارد خانه آنها نشده بود. از سوی دیگر معلوم شد که دخترعموی وی چند دقیقه‌ای فرزندان خودش و فرزندان دختر مقتول را برای بازی به کوچه فرستاده و برای مدتی کوتاه با زن عمویش در خانه تنها بوده است. 

در این شرایط قاضی احمدی‌نژاد دستور بازداشت این زن را صادر کرد اما او مدعی شد که بی‌گناه است و نقشی در قتل زن عمویش ندارد.

جاسازی النگوها

ماموران زن جوان را به بازداشتگاه کلانتری محل منتقل کردند اما پیش از آن زمانی که مأمور زن کلانتری سرگرم بازرسی بدنی او شد، تعدادی النگو را که وی در لباس‌هایش جاسازی کرده بود کشف کرد. النگوها با سیم چین بریده شده بود و وقتی دختر مقتول آنها را دید، تأیید کرد که همگی النگوها متعلق به مادرش هستند. دیگر شکی باقی نماند که زن جوان قاتل زن عمویش است. به همین دلیل وی بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و این بار به ارتکاب جنایت اقرار کرد. 

او گفت: به پول احتیاج داشتم اما شوهرم یک کارگر ساده است و پول زیادی نداشت که به من بدهد. روز حادثه، وقتی دخترعمویم به سر کار رفت و من و مادرش و بچه‌ها تنها شدیم، برق طلاهای زن عمویم وسوسه‌ام کرد اما این همه انگیزه‌ام برای ارتکاب جنایت نبود. شنیده بودم که زن عمویم میان فامیل پشت سر من حرف زده و برای همین از او کینه به دل داشتم. به همین دلیل به ذهنم رسید که با یک تیر ۲ نشان بزنم و هم از او انتقام بگیرم و هم طلاهایش را سرقت کنم.

متهم ادامه داد: بچه‌ها را به داخل کوچه بردم که بازی کنند و بعد برگشتم و در یک لحظه با ضربات میله آهنی زن عمویم را به قتل رساندم و النگوهایش را با سیم‌چین بریدم و در لباسم جاسازی کردم. بعد دست بچه‌ها را گرفتم و در خیابان‌ها چرخیدیم و درنهایت به محل کار دخترعمویم رفتم و مدعی شدم که از مادرش خبری نیست اما درنهایت لو رفتم.

با اعترافات این زن، وی از کلانتری به محل جنایت منتقل شد و در نیمه‌های شب یکشنبه، صحنه قتل زن عمویش را بازسازی کرد. در ادامه قاضی احمدی‌نژاد برای او قرار بازداشت موقت صادر کرد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: همشهری
 

کد خبر 565679

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha