کامپیوتر ها، فلش ها، مموری ها، هارد ها و ... وسایل جانبی هستند که تمامی اطلاعات ما اعم از تصاویر، ویدیو ها، موزیک ها و هزاران خاطره و مدرک را در خود نگهداری میکنند. ترس ما برای پاک شدن و از بین رفتن اطلاعات و خاطرات روز به روز بیشتر می شود.

ارتباطات و فناوری اطلاعات

باید بدانید که اپلیکیشن فوق قدرتمند EaseUS Data Recovery Wizard تنها با یک دکمه نگرانی های شما را رفع کرده است. EaseUS قادر است تمامی اطلاعات شما را بخصوص تصاویر، ویدیو ها، موزیک، فایل های نوشتاری word ، PDF و... را تنها با یک دکمه بازیابی کند.

چرا EaseUS Data Recovery Wizard ؟

EaseUS Data Recovery Wizard یکی از قدرتمند ترین اپلیکیشن های بازیابی است که با استفاده از روش های فوق پیشرفته، تمامی اطلاعات شما را بدون آسیب رساندن به سخت افزار، با کیفیت و حجم اصلی بدون خرابی بازیابی خواهد کرد و در اختیار شما قرار خواهد داد.

با EaseUS می توانید کم حجم ترین و حجیم فایل های خود را بازیابی کنید و حتی یک تار مو جا نندازید. بازیابی و ریکاوری فایل های عظیم با EaseUS نه تنها به سیستم شما آسیب نمیرساند بلکه فایل های شمارا با حجم و کیفیت اصلی  بدون مشکل بازیابی خواهد کرد و در اختیار شما قرار خواهد داد

EaseUS Data Recovery Wizard پر سرعت ترین اپلیکیشن بازیابی حال حاضر است. سنگین ترین و سبک ترین فایل های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بازیابی کنید و نسخه های آن را در اختیار داشته باشید.

این ابزار قدرتمند با برنامه نویسی دقیق و حرفه ای، حتی در صورت حذف پارتیشن ها و درایو های شما نیز قادر به بازیابی و بازگرداندن اطلاعات شماست. این ابزار قدرتمند ترین ابزار ریکاوری است.

بازیابی تصاویر از دست رفته با EaseUS Data Recovery Wizard

فایل ها و اطلاعات پس از حذف و فرمت بطور کامل از روی سیستم شما حذف خواهند شد و یا شما ممکن است ناخواسته برخی تصاویر و ویدیو های خود را تخریب کرده باشید که دیگر قادر به اجرا نباشند. اگر شما نیازمند به بازیابی تصاویر یا ویدیو هایی هستید که خراب شده اند برنامه ریکاوری و بازیابی حرفه ای EaseUS در تمامی پلتفرم های اندروید ویندوز و ای او اس به کمک شما خواهد آمد.

قبل از بازیابی ببینید

EaseUS این امکان را به شما می دهد تا اطلاعات خود را مانند تصاویر و ویدیو ها قبل از بازیابی مشاهده کنید. این ویژگی بسیار حرفه ای به شما کمک خواهد کرد تا تنها اطلاعاتی را که نیاز دارید بازیابی کنید و با این کار هم در زمان و هم در فضای اشغالی دستگاه خود صرفه جویی کنید.

پیشنمایش فایل ها را بصورت دقیق و کامل مشاهده کنید و در صورت نیاز آنها را انتخاب کنید و با یک دکمه بازیابی را شروع کنید.

آموزش ریکاوری در سه قدم

این اپلیکیشن قدرتمند قادر خواهد بود تمامی اطلاعات شما را تنها در ۳ قدم بازیابی کند و در اختیار شما قرار بدهد. سرعت و سرعت در کنار امکانات فراوان، این ابزار را معروف ساخته است.

تنها با یک کلیک در ۳ قدرم تمایم اطلاعات خود را در کمترین زمان ممکن بازیابی کنید.

۱- پوشه موردنظر را برای بازیابی انتخاب کنید

۲- پیشنمایش فایل های بازیابی شده را ببینید و آنها را انتخاب کنید

۳- دکمه بازیابی را بزنید و فایل های خود را بازیابی کنید

EaseUS Data Recovery Wizard برای اندروید، IOS و ویندوز

EaseUS Data Recovery Wizard یکی از کامل ترین و جامع ترین اپلیکیشن های قدرتمند ریکاوری اطلاعات است که برای تمامی سیستم عامل ها موجود است. شما می توانید تمامی اطلاعات خود را در تمامی سیستم عامل های تلفن های همراه اعم از اندروید و ای او اس، در سیستم های ویندوز و مک بازیابی کنید و در اختیار داشته باشید.

EaseUS Data Recovery Wizard را مخصوص سیستم عامل خود دانلود کنید و اطلاعات خود را در همان دستگاه بازیابی کنید و در اختیار داشته باشید.

کد خبر 565600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha