دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
۰ نفر

فهرست هفتگی جدید کتاب‌های داستانی پرفروش‌ نیویورک تایمز منتشر شد و این بار اثر جدید جانت ایوانویچ، نویسنده پرفروش آمریکایی در رتبه اول آن دیده می‌شود.

جانت ایوانویچ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رمان «بخت و شکوه» بیست و هفتمین جلد از سری داستان‌های شخصیت استفانی پلام به قلم جانت ایوانویچ است. ایوانویچ در این کتاب داستان استفانی پلام و سرباز مزدوری از میامی را روایت کرده است. این رمان در رتبه نخست فهرست رمان‌های جلد سخت نشریه نیویورک‌تایمز قرار دارد. سال گذشته رمان «بیست و شش» از این نویسنده که دنباله‌ای از داستان‌های پلام بود مدت کمی پس از انتشار به صدر این فهرست راه یافته بود.

«زمانی برای بخشش» نوشته جان گریشام که سومین کتاب از سری داستان‌های جیک بریجنس است در رتبه دوم قرار گرفته است. این کتاب داستان متهم شدن یک پسر ۱۶ ساله به قتل یک مقام رسمی در سال ۱۹۹۰ را روایت می‌کند. همچنین رمان «نگهبان» جدیدترین رمان از سری داستان‌های شخصیت مشهور جک ریچر نوشته لی و اندرو چایلد در جایگاه سوم قرار گرفته است.

رمان «بازگشت» اثر نیکلاس اسپارکس چهارمین اثر این فهرست است. اسپارکس در این رمان داستان پزشکی را روایت می‌کند که در نیروی دریایی خدمت می‌کند و پس از بازگشتش از افغانستان به کارولینای شمالی، دو زن زندگی او را تغییر می‌دهند. «زندگی نامرئی ادی لور» به قلم وی ای شواب نیز دیگر اثر پرفروش این فهرست است.

کد خبر 565581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha