نایب‌رئیس هیات‌مدیره اتحادیه پوشاک مشهد گفت: به فروشگاه متخلفی که برای تبلیغات از مانکن زنده خانم استفاده کرده بود، تذکر کتبی و شفاهی داده می‌شود.

مانکن زنده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن مرادی گفت: برای تخلفی که در یکی از ویترین‌های فروشگاه پوشاک در مشهد با استفاده از مانکن زنده یک خانم انجام شده است، گروهی را برای بازرسی به این مکان ارسال می‌کنیم. به این مغازه تذکر کتبی و شفاهی داده می‌شود و هماهنگی با پلیس نظارت بر اماکن عمومی برای تعطیلی این مکان انجام خواهد شد.

اقدام پلیس در مواجهه با تخلف در ویترین فروشگاه پوشاک مشهد

سرهنگ امیر حسینی، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس خراسان رضوی نیز دراین‌باره گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر این‌که تخلفی در ویترین یک فروشگاه پوشاک و مانکن‌های این مغازه رخ داده، بلافاصله هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی به عمل آمد و پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در محل حاضر شد. دستور قضایی برای تحقیقات لازم درباره چگونگی ماجرا و تعطیلی مغاز صادر شده است. نظارت بر اماکن عمومی در خراسان رضوی جدی و مستمر انجام می‌شود و از مردم عزیز انتظار داریم در صورت مشاهده تخلف مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

حضور مانکن زنده در ویترین خلاف ضوابط است

محمود بنانژاد، رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: حضور مانکن زنده به هر نحو در ویترین فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش ممنوع و چنین اقدامی خلاف ضوابط انتظامی است. مدیریت این واحد صنفی که روز گذشته برای مدتی بسیار کوتاه مرتکب این اقدام شده بود از سوی بازرسی اتحادیه فروشندگان پوشاک تذکر جدی گرفت. بر این اساس، از واحد صنفی متخلف همچنین تعهدی مبنی بر پرهیز جدی از تکرار چنین اقدامی گرفته شد. اگر به هر شکل مورد مشابه در به کارگیری مانکن زنده در ویترین دیگر واحدهای صنفی دیده شود بلافاصله با صاحب واحد برخورد قانونی می‌شود.

وی همچنین بر تعهد اتاق اصناف نسبت به حمایت از برندهای تولیدی و کالاهای داخلی تاکید و تصریح کرد: با این وجود در مقابل هر اقدامی برای تبلیغ برندهای داخلی که مغایر با شعائر اسلامی باشد بطور قانونی برخورد می‌شود. اتاق اصناف مشهد با هدف حمایت از برندهای تولیدی داخلی، تخفیفاتی را از شهرداری برای انجام تبلیغات همین برندها در سطح شهر البته با رعایت کامل و دقیق موازین شرعی و قانونی گرفته است.

کد خبر 565566

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha