تالار شیشه ای امروز یکشنبه ۲۵ آبانماه را افزایشی شروع کرد و بیش از ۱۹ هزار واحد صعود کرد اما در میانه راه ارتفاع کم کرد و در ساعت پایان معاملات شاخص کل با افزایش ۹ هزار و ۷۱۷ واحد بر عقربه یک میلیون و ۲۵۷ هزار واحد متوقف شد.

بورس

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۹ هزار و ۷۱۷ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۵۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۶ واحد افزایش به رقم ۳۶۹ هزار و ۶۰۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و  ۳۷۰ هزار معامله به ارزش ۱۲۶ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری غدیر، پالایش نفت تهران و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۴۴ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۳۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۶۳۱ هزار و ۴۵۷ معامله انجام داده‌اند که ۴۴ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، شرکت آهن و فولاد ارفع، سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

کد خبر 565247

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha